۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۶۴۵۵۰۸
طرفی مطرح کرد؛

راه اندازی کارگاه تولید ماسک| توزیع بین خانواده های محروم

راه اندازی کارگاه تولید ماسک| توزیع بین خانواده های محروم
مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا از راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع ماسک‌ها در میان خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان و مناطق محروم خبر داد.
حمید طرفی، مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع آن در میان خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه و مناطق محروم خبر داد و گفت: چرخ خیاطی‌هایی برای برخی خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه جهت کارآفرینی تهیه کردیم و در ادامه نیز با تهیه چند چرخ خیاطی دیگر از آن‌ها خواستیم تا در تهیه ماسک یاریگر باشند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان با بیان اینکه دوخت ماسک در یکی از مراکز وابسته به مؤسسه دنبال می‌شود، اظهار داشت: به همت خیران توانستیم ملزومات مورد نیاز تهیه ماسک را تهیه و از ۴ روز پیش به راه اندازی کارگاه اقدام کنیم، کارگاه نیز تا زمان نیاز به فعالیت ادامه خواهد داد.

طرفی ادامه داد: تلاش بر آن است تا خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه و سایر مؤسسه‌های خیریه استان از ماسک‌های تولیدی بهره‌مند شوند ضمن اینکه در میان مناطق کم برخوردار حاضر شده و به توزیع ماسک و محلول ضدعفونی در میان خانواده‌هایی که در تنگنای معیشتی هستند، پرداخته شد.

وی با اشاره به توزیع دستکش بهداشتی، الکل و بروشور‌های بهداشتی در میان خانواده‌های فقیر اضافه کرد: ضدعفونی و گندزدایی منازل خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه در سراسر استان بدون وقفه در حال انجام شدن است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان با اشاره به فرهنگ ضعیف بهداشتی در مناطق محروم بیان داشت: مؤسسه در ایام تعطیل، مشغول ضدعفونی کردن مناطق محروم و منازل خانواده‌های تحت تکفل است. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
جوادشاوردی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
ماسک نداریم
0
0