۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۴۵۵۳۸

آخرین آمار جهانی کرونا| رکوردزنی آمریکا با افزایش ۱۳۰۰۰نفری مبتلایان در یک روز +جدول

آخرین آمار جهانی کرونا| رکوردزنی آمریکا با افزایش ۱۳۰۰۰نفری مبتلایان در یک روز +جدول
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون بیش از ۴۷۱هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با افزایش ۱۳هزار و ۶۰۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته رکورددار است.

به گزارش خبرگزاری رسا، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer"، تا این لحظه 471 هزار و 576 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد 21 هزار و 297 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع کل مبتلایان تاکنون تعداد 114 هزار و 694 مبتلا در جهان بهبود یافته و توانسته‌اند این ویروس را شکست بدهند.

کشور چین به‌عنوان مبدأ شیوع این ویروس با 81 هزار و 285 مبتلا در رده نخست جهان قرار دارد؛ بعد از آن کشورهای ایتالیا، آمریکا، اسپانیا و آلمان به‌ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

نکته قابل توجه در این آمار، رکوردزنی آمریکا در افزایش تعداد مبتلایان روزانه است؛ این کشور با افزایش 13 هزار و 605 مبتلا در 24 ساعت گذشته به مجموع 68 هزار و 472 مبتلا رسیده است؛ همچنین تعداد کشته‌های این کشور به یک‌هزار و 32 نفر رسیده است.

بعد از کشور آمریکا، اسپانیا بیشترین تعداد افزایش روزانه را داشته است؛ این کشور با افزایش 7 هزار و 457 مبتلا در 24 ساعت گذشته، در مجموع 49 هزار و 515 مبتلا دارد؛ همچنین از لحاظ کشته‌شدگان بعد از ایتالیا در رده دوم قرار دارد؛ 3 هزار و 674 نفر در این کشور جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا با 7 هزار و 503 کشته، بیشترین آمار قربانیان کرونا را در جهان دارد.

ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور اسپانیا , کشور چین ,

علی اصغر خواجه الدین
منبع: تسنیم
ارسال نظرات