۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۶۴۵۵۹۷

فعالیت‌ جهادی طلاب در قرارگاه «یک طلبه یک سرباز» برای شکست کرونا

فعالیت‌ جهادی طلاب در قرارگاه «یک طلبه یک سرباز» برای شکست کرونا
مدرسه علمیه امام حسین(ع) با ایجاد قرارگاه جهادی «یک طلبه یک سرباز» فعالیت‌های فراوانی تا کنون در زمینه مقابله با کرونا انجام داده است.

حجت الاسلام فرهاد دهقان مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تشکیل قرارگاه جهادی «یک طلبه یک سرباز» خبر داد و گفت: از همان روزهای آغازین شیوع کووید19 در کشور قرارگاه جهادی «یک طلبه یک سرباز» به منظور پیشگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا و انجام عملیات‌های میدانی با حضور طلاب مدرسه امام حسین(ع) شکل گرفت.

وی مراقبت از سلامت جسمی و روحی سالمندان در برابر کروناویروس را بسیار مهم دانست و ادامه داد: یکی از وظایف مهم قرارگاه جهادی «یک طلبه یک سرباز» خرید روزانه مایحتاج سالمندان ساکن میدان امام حسین(ع)  است که توسط اعضای این قرارگاه انجام می شود.

حجت الاسلام دهقان تهیه بسته های غذایی برای نیازمندان و محرومان را یکی دیگر از فعالیت‌های جهادی این قرارگاه بیان کرد و گفت: تا کنون بیش از 400 بسته غذایی بین محرومان توزیع شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) با بیان اینکه یکی از راه‌های کنترل شیوع کروناویروس ضدعفونی کردن سطوح و گندزدایی مکان‌ها و وسایل عمومی است، اظهار داشت: جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام حسین(ع) روزانه در اقدامی جهادی به ضد عفونی مکان‌های عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، پارک‌ها و خودپرداز‌های اطراف میدان امام حسین(ع) می‌پردازند.

وی افزود: جهادگران عرصه سلامت مدرسه علمیه امام حسین(ع) تا کنون بیش از 20 هزار ماسک تهیه و بین نیروهای خدوم نیروی انتظامی و کادر درمانی بیمارستان‌ها توزیع کردند، همچنین معارفه مشاغل همسایگان به یکدیگر و رفع مشکلات محل توسط همسایگان از دیگر اقداماتی بود که توسط این قرارگاه جهادی انجام شده است.

حجت الاسلام دهقان با تاکید بر اینکه قطع زنجیره کرونا تنها با اراده مردم امکان پذیر است، اظهار داشت: با مشارکت و همراهی مردم در رعایت توصیه های بهداشتی و با توکل بر خداوند از این بحران فراگیر عبور خواهیم کرد./813/ت302/ب1

من نمی دونم چرا اینجور می شه

من نمی دونم چرا اینجور می شه

من نمی دونم چرا اینجور می شه

من نمی دونم چرا اینجور می شه

من نمی دونم چرا اینجور می شه

من نمی دونم چرا اینجور می شه

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
حفظ آرامش روحی و روانی افراد بیمار و غیر بیمار ضروری است؛ حال وقتی افراد بیمار، بیش از آن‌که، بیماری مسری سبب رنجش آن‌ها شود از تنفر و انزجار مردم رنج می‌کشند.
0
0