۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۶۴۵۶۰۸
رییس تبلیغات اسلامی شیروان:

شعبان موعد گشایش شعبات ویژه رحمت الهی بر بندگان است

شعبان موعد گشایش شعبات ویژه رحمت الهی بر بندگان است
رییس اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: ماه شعبان موعد گشایش شعبات ویژه رحمت الهی بر بندگان و بهره‌مندی از برکات خاص حق‌تعالی است که باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

حجت‌الاسلام محمود عزیزی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شیروان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار داشت: مناجات شعبانیه از مناجات‌هایی است که کم‌نظیر است، مشتمل بر اسراری است که دست ما از آن کوتاه است، مناجات شعبانیه از بزرگ‌ترین مناجات و از عظیم‌ترین معارف الهی و بزرگ‌ترین اموری است که آن‌هایی که اهلش هستند تا حدود ادراک خودشان استفاده کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شیروان با بیان اینکه تنها عاملی که می‌تواند جامعه بشری را حفظ کند، دین و اخلاق است، بیان کرد: عمق اسلام، ولایت و اهل‌بیت است بنابراین تمسک به ولایت و اهل‌بیت انسان را به سعادت می‌رساند.

حجت‌الاسلام عزیزی با بیان اینکه با پیروی از سیره اهل‌بیت (ع) می‌توان از اسلام پاسداری کرد، تأکید کرد: دشمن درصدد است اعتقادات ما را به اهل‌بیت (ع) و ولایت کم‌رنگ سازد و دشمن از اینکه ما رهبرمان را امام خطاب کنیم در هراس است.

وی بر توجه مردم و مسئولان به مسائل مذهبی و دینی و آگاه‌سازی این مهم به جوانان تأکید کرد و اظهار داشت: بی‌شک غفلت از این مسئله خطیر موجب انحطاط جامعه اسلامی خواهد شد.

وی عنوان کرد: باید از فرصت‌های ماه شعبان بهره برد که مناسبت‌های مذهبی این ایام شامل ولادت امام حسین (ع)، ولادت حضرت عباس (ع)، ولادت امام زمان (عج) و … در زمره این مناسبت‌ها هستند که چون نسیمی، نعمات الهی را به جان مردم می‌رساند.

حجت‌الاسلام عزیزی افزود: مناسبت‌های شعبان مانند نسیم رحمتی است که از سوی یک حادثه بزرگ به سمت ما می‌وزند لذا این ایام درست است که یک بار در عالم اتفاق افتاده‌اند اما هر سال نسیمی تازه از برکات و نعمات را به ما می‌رسانند و ما باید از این فرصت‌ها به‌خوبی بهره‌مند شویم، اولیا الله خود را آماده می‌کردند تا از این نعمات الهی برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: کمک ما در ماه شعبان به رسول خدا همان در معرض برکات خدایی قرار گرفتن ما محسوب می‌شود و به عبارت دیگر رسول خدا از ما می‌خواهد تا ما دستمان را در دستانش بگذاریم تا ائمه (ع) کارشان را که همان شفاعت ما است، انجام دهند.

وی با بیان اینکه شعبان ماهی است که مرحمت خداوند در آن تقسیم می‌شود، گفت: اگر کسی دست در دست رسول‌الله (ص) و اولیا الله قرار دهد از این ماه بهره‌مند می‌شود و لذا توسل و توکل دیگر ویژگی افرادی است که خود را در معرض برکات الهی قرار داده و اهل رضوان می‌شود.

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
آمریکا که ادعای مدیریت دنیا و قدرت و پیشرفته ترین تکنولوژی ها رو داره چرا نیروهای نظامی و گارد ملیش با توپ و تانک و نفربر و خودروی زرهی توی خیابونان ؟ اینا که ذخائرشون خیلی بالاست چرا صف فروشگاهاش اینقدر طولانیه ؟ چرا فروشگاهاشون خالی شده ؟ آمریکا که میخواد به ما کمک کنه چرا به ایالت نیویورکش و فروشگاهای خودش کمک نمیکنه ؟! امریکا چرا به مخفی کردن امار کشته های کرونایی متهمه؟ چرا مدعی حقوق بشر به ساخت و انتشار ویروس اونهم برای چندمین بار متهم شده؟!
0
0