۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۶۴۵۶۵۵
حجت الاسلام عبادی:

آمریکا در چاهی که برای دنیا کنده بود، گرفتار شده است

آمریکا در چاهی که برای دنیا کنده بود، گرفتار شده است
نماینده مجلس گفت: آمریکایی‌ها با ویروس کرونا درصدد رسیدن به اهداف خود در دنیا بودند، ولی امروز خودشان در همان دامی که پهن کرده بودند دست‌وپا می‌زنند.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، با بیان اینکه آمریکا دامی را برای جهان پهن کرد که خود در حال غرق شدن در آن است، گفت: مسؤولان چین شواهدی دارند که ویروس کرونا را آمریکایی‌ها به وجود آوردند که یک جنگ بیولوژیکی در کل جهان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با این ویروس درصدد رسیدن به اهداف خود در دنیا بوده‌اند، ولی امروز خودشان در همان دامی که پهن کرده بودند دست‌وپا می‌زنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به ادعای آمریکایی‌ها برای کمک به ایران اشاره و تصریح کرد: آمریکایی‌ها امروز با ادعای کمک می‌خواهند بررسی کنند که چگونه می‌توانند بدترین ضربه را بزنند، چراکه در طول تاریخ نشان داده‌اند اصلاً قابل اعتماد نیستند.

حجت‌الاسلام عبادی، جنگ روانی دشمن را برای بدبین کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی درصدد است تا در کنار فشارها و تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران با استفاده از جنگ روانی در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف، مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین کنند.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های بسیار مهم مقابله با عملیات روانی دشمن، راه‌اندازی اینترنت ملی بود که وزارت ارتباطات در این زمینه کوتاهی کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افکار عمومی غرب توسط سرمایه‌داران هدایت می‌شود، تأکید کرد: در غرب و آمریکا تمام روزنامه‌ها و رسانه‌هایی که تأثیرگذار هستند، در دست سرمایه‌داران است که با استفاده از آن تمام افکاری که منتهی به منفعت خودشان می‌شود را به جامعه منتقل می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبادی، غربی‌ها را مخالف آزادی بیان دانست و تأکید کرد: در غرب رسانه‌های مخالف سرمایه‌داران تا زمانی اجازه صحبت دارند که مخاطب زیادی نداشته باشند، اما زمانی که این رسانه‌ها دارای مخاطب شوند، مشاهده می‌کنیم که از غرب مستبدتر در عالم پیدا نمی‌شود و بدترین کارهای ممکن را انجام می‌دهد تا این رسانه‌ها را در نطفه خفه کند.

وی ادامه داد: غربی‌ها در آزادی بیان صادق نیستند، چراکه برخلاف گفتمانشان که آزادی بیان است به کرات دیده شده است که مطالب خلاف افکار آنان که در شبکه‌های مجازی انتشار پیدا می‌کند را حذف می‌کنند که این رفتارها با آزادی بیان در دنیا همخوانی ندارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به آمریکایی‌ها نمی‌شود اعتماد کرد، یادآور شد: در سیاست خارجی آمریکایی‌ها، اخلاق و وفای به عهد وجود ندارد و در دروغ‌گویی رو دست ندارند و همچنین خودبرتربین هستند.

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به اینکه کشورهای متکی به آمریکا امروز تحقیر می‌شوند، تصریح کرد: این کشورها آرزو دارند که از نظر سیاسی، نظامی و اقتصادی استقلال داشته باشند، اما به دلیل وابستگی بیش از حد نمی‌توانند این استقلال را به دست آورند.

وی ادامه داد: کشورهایی مانند عربستان تمامی منابع خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند، اما با این وجود شاهد هستیم که رئیس‌جمهور آمریکا با وقاحت تمام شاه و ولیعهد عربستان را گاو شیرده خطاب می‌کند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
چه تحلیل خوبی ارائه کردند.
0
0
رها عبداللهی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
ترامپ: آنها (جنرال موتورز) گفتند که خیلی زود به ما 40 هزار دستگاه تنفس مصنوعی تحویل خواهند داد. اما حالا می‌گویند که تنها 6000 دستگاه در اواخر آوریل [یک ماه بعد] به ما تحویل می‌دهند.

-کمبودها هنگام بحران یک امر طبیعی ست. اما چرا باید این صحنه ها را به یاد بسپاریم؟

چون این صحنه ها پادزهر تصویرسازی ابرقدرتی آمریکاست که رسانه ها و هالیوود از بچگی در جان ما ریختند تا یک آمریکای شکست ناپذیر، مهد امکانات و دموکراسی و مدیریت و پیروزی برای ما بسازند؛ تا برایمان ادراک سازی کرده و احساس ضعف و ترس در برابر این ابرقدرت پوشالی را به وجود آورند.

اما مدتی ست پرده های نمایش در حال برافتادن است.
0
0
آهنیان
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کاخ سفید به‌قیمت آسیب وارد شدن به سایر شهروندان عادی به‌طور کامل در خدمت طبقه ممتاز و خاص است. آسیب و زیان واردشده به افراد عادی در داخل و خارج آمریکا هیچ مانعی برای دنبال کردن سیاست های امپریالیستی از سوی ایالات متحده نبوده است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی . حالا آمریکا اول شده در ابتلاء !
0
0