۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۴۵۷۶۹
فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در گفت‌وگو با رسا:

پاسداران حامیان واقعی قرآن و اسلام عزیز هستند | راه حاج قاسم ادامه دارد

پاسداران حامیان واقعی قرآن و اسلام عزیز هستند | راه حاج قاسم ادامه دارد
حجت الاسلام منتظرزاده با بیان اینکه پاسداران حامیان واقعی قرآن و اسلام هستند، گفت: آنها نه تنها در جبهه جنگ بلکه در خدمت به مردم نیز گوی سبقت را از دیگران ربوده اند.

حجت الاسلام مجید منتظرزاده فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار به بیان دلیل نام گذاری این روز به این مناسبت پرداخت و خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) در سوم شعبان سال 58 که مصادف با تیرماه همان سال بود در سخنانی امام حسین(ع) را پاسدار قرآن و اسلام عزیز برشمردند.

وی افزود: در حقیقت امام حسین(ع) مصداق بارز انسان بزرگی است که در مسیر حق و حقیقت از تمام هستی خود گذشت و حتی خانواده خود را نیز در این عرصه فدا کرد، پاسداران انقلاب اسلامی نیز به تأسی از امام حسین(ع) تلاش کرده اند در عرصه های مختلف حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی قطع نکرده و همواره پشتیبان ولایت فقیه باشند.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) با بیان این که پاسداران در طول این 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم مبارزه با بدخواهان و خدمت به مردم بوده اند، گفت: این که امام راحل ما همواره از پاسداران تجلیل می کردند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب از سپاهیان عزیز با نیکی یاد می‌کنند، نشان می دهد که از این قشر راضی هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب و اسلام در فضای مجازی و حقیقی به دنبال تخریب پاسداران و تروریست خواندن این نیروی بزرگ  هستند، در حالی که پاسداران هدف اولشان صیانت از انقلاب و نظام اسلامی است و نه تنها در میدان جنگ فیزیکی بلکه در عرصه های مختلف علمی و خدمت رسانی نیز همواره پیش قدم بوده اند.

حجت الاسلام منتظرزاده با اشاره به حضور چشم گیر بسیجیان و سپاهیان در خدمت به مردم در حوادث مختلف از جمله سیل، زلزله و بیماری کرونا خاطرنشان کرد: این نیروها بدون هیچ چشم داشت و توقع مزدی در حال تلاش هستند و اسوه و الگوی خود را مالک اشتر و عمار یاسر قرار داده اند و همواره خاری در چشم دشمنان بوده اند.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) قم بیان داشت: در همین قضیه کرونا تعداد زیادی از نیروها خدمات مختلف بهداشتی، ضدعفونی و رسیدگی به بیماران را انجام دادند که خیلی از آنها خود نیز درگیر این بیماری شده و بعضا جان خود را از دست داده اند.

وی ضمن ابراز ناراحتی بابت از دست پاسدار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: امسال اولین سالروز پاسداری است که ما چنین شخصیت بزرگی را در بین خود نداریم اما بدون شک راه این سردار بزرگ ادامه داد راهی که ما آن را از امام حسین(ع) فراگرفته ایم.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) قم پاسداران را حامیان واقعی اسلام و قرآن عنوان کرد و افزود: همچنانکه امام حسین(ع) اسلام حقیقی را از دست بنی امیه نجات داد، پاسداران نیز در همین راه گام برمی دارند و تا آخرین قطره خون خود از مسیری که انتخاب کرده اند برنمی گردند./1330/ج

ارسال نظرات