۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۶۴۵۸۶۵
مسؤول قرارگاه مردمی مقابله با ویروس کرونا در کرمان:

مسابقه کتاب خوانی در کرمان برگزار می شود

مسابقه کتاب خوانی در کرمان برگزار می شود
حجت الاسلام میرزایی با اشاره به دعوت مردم در مسابقه کتاب خوانی، گفت: کتاب شهسوار و آن مرد با باران می آید دو کتاب در نظر گرفته شده برای مسابقه کتابخوانی در شهر کرمان است.
حجت الاسلام هادی میرزایی مسؤول قرارگاه مردمی مقابله با ویروس کرونا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به این که ما کرونا را شکست می‌دهیم، گفت: قرارگاه مردمی مقابله با ویروس کرونا در شهر کرمان به دنبال فعالیت‌هایی بوده که مردم در خانه انجام دهند.

وی افزود: مسابقه کتاب خوانی با هدف در خانه بمانیم از مهم‌ترین فعالیت قرارگاه مردمی مقابله با ویروس کرونا در شهر کرمان شمرده می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی با بیان این که کتاب بهترین سرگرمی برای انسان‌ها در خانه محسوب می‌شود، ابراز داشت: مسابقه کتاب بخوان، جایزه ببر را قرارگاه مردمی در شهر کرمان برگزار می کند.
 
وی با توجه به این که کتاب‌های زیادی را برای مسابقه در شهر کرمان برای مردم در نظرگرفته ایم، ادامه داد: کتاب آن مرد با باران می‌آید یکی از کتاب‌هایی بوده که در حال فروش با تخفیف و اجرای مسابقه این کتاب هستیم.
 
مسؤول قرارگاه مردمی مقابله با ویروس کرونا با اشاره به این که کتاب آن مرد با باران می‌آید را رهبر انقلاب تقریظ زدند، خاطرنشان کرد: ۱ میلیون تومان برای نفر اول، ۵۰۰ هزار تومان برای نفر دوم و ده جایزه ۱۵۰ هزار تومانی از جوایز مسابقه کتاب خوانی شمرده می‌شود.
 
وی در پایان با بیان این که از مردم کرمان برای شرکت در مسابقه دعوت به عمل می‌آید تا وقت خود را با خواندن کتاب در خانه بگذارانند، گفت: مردم کرمان برای شرکت در مسابقه کتاب آن مرد با باران می‌آید شماره ۱۸ را و برای شرکت در مسابقه کتاب شهسوار نام خود را به شماره ۱۰۰۳۴۱۰۰۰ ارسال کنند. /۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
سلام
خدا خیرشون بدهد خصوصا مسول گروه کرونا و خبرنگار محترم که اطلاع رسانی کردند
1
0
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
عالیه
از مسولان واقعا تشکر و قدر دانی
1
0
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
خداخیرتان بدهد
دستتون درد نکنه
از اطلاع رسانی ممنون
0
1
هما
Iran, Islamic Republic of
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
ممنون
از همتون تشکر و اجرتون بر خدا
1
0
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
سلام عالی هست/انشاالله شرکت می کنیم
1
0
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
تشکککککر ویژه
0
0