۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۴۶۱۱۲
مدیر حوزه علمیه تهران تاکید کرد؛

قم هراسی، عقده حقارت شکست فرهنگ منحط غرب در برابر فرهنگ ایرانی اسلامی

قم هراسی، عقده حقارت شکست فرهنگ منحط غرب در برابر فرهنگ ایرانی اسلامی
حجت الاسلام رحیمی‌صادق گفت: قم هراسی عقده حقارت دشمن در شکست فرهنگ منحط غربی و نشان از پیروزی فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی است.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی‌صادق مدیر حوزه علمیه تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه دشمن از هر بهانه و فرصتی استفاده می کند تا در کشور ناامنی و ناامیدی ایجاد کند، گفت: با آغاز شیوع کووید19 در ایران، کرونا به بهانه ای برای سوء استفاده دشمنان در ایجاد ناامنی و یاس در میان مردم تبدیل شد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس منحوس در میان کشورهای دنیا از رتبه‌های خوب برخوردار است و بعد از چین در بهبود مبتلایان به کرونا رتبه دوم را به خود اختصاص داده اما می بینیم دشمن در جنگ رسانه ای جدید به اسم کرونا چگونه شروع به تخریب و شایعه پراکنی می کند.

حجت الاسلام رحیمی‌صادق ادامه داد: امروز کشورهای اروپایی و آمریکا با مشکلات عدیده ای در مواجهه با کووید19 روبرو هستند و توانایی کنترل این ویروس را ندارند در حالی که اقدامات پزشکان و کادردرمانی جمهوری اسلامی ایران در بهبودی مبتلایان کرونایی قابل توجه و تحسین برانگیز است.

مدیر حوزه علمیه تهران بیان داشت: هجوم وحشیانه به فروشگاه‌ها و غارت کالاها توسط مردم در کشورهای اروپایی بیانگر مرگ انسانیت در تمدن غرب است شاید تنها کشوری که مردمان آن بدون حمله به فروشگاه‌ها به فکر یکدیگر و نیازمندان هستند و در مقابله با کووید19 به صورت جهادی به کادر درمانی کمک می کنند ملت ایران باشد چرا که مردم ما از فرهنگ و تمدن خوب ایرانی اسلامی برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قم در نگاه روایات از جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار است، ابراز کرد: اهل قم نقش مهمی در گسترش مذهب تشیع در ایران داشتند.

حجت الاسلام رحیمی‌صادق افزود: دشمنان وقتی نقش قم و حوزه علمیه فعال و پویای آن را در جهان بشریت مشاهده می کنند و می بینند تولید علوم اسلامی فرهنگ منحط و شکست خورده غرب را به گوشه رینگ برده و به زودی شاهد پیروزی اسلام و انقلاب و شکستی عظیم برای خود خواهند بود ایران هراسی و قم هراسی را در دستور کار خود قرار می دهند.

مدیر حوزه علمیه تهران با بیان اینکه قم خار چشم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: طبیعی است که دشمنان با مردم نجیب، طلاب و حوزه علمیه پویا و فعال قم دشمنی بورزند زیرا می بینند همین طلاب و روحانیان قم بودند که همیشه در صحنه های مختلف مانند سیل و زلزله در خط مقدم کمک رسانی حاضر هستند و امروز نیز در خط مقدم درمان و مقابله با کرونا ایثار و فداکاری می کنند.

وی افزود: افتخار مردم قم است، اولین استانی که کرونا را تشخیص داد و زنگ خطر را در کشور به صدا در آورد پزشکان عزیز قم بودند، طبیعی است قم هراسی حرکت کور دشمن است.

حجت الاسلام رحیمی‌صادق با تاکید بر اینکه ملت ایران مردمانی بصیر و فهیم هستند، خاطرنشان کرد: گرچه امروز آستان مقدس ائمه اطهار(ع) و امام زادگان واجب التعظیم برای حفظ سلامت مردم بسته هستند اما دل مردم حرم آل الله است و به زودی همین دشمنان خواهند دید که بعد از کرونا مردم با چه اشتیاقی در زیارتگاه‌ها، مساجد، نماز جمعه‌ها و حوزه های علمیه حضور خواهند یافت و این شکست دیگری را در تاریخ برای دشمنان رقم خواهد زد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
احسنت بسیار عالی و انقلابی بود
2
0
ناشناس
Luxembourg
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
2
0