۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۶۴۶۴۰۴
مدیر حوزه علمیه قزوین:

بهادادن به نیروی جوان، موانع جهش تولید را برطرف می کند

بهادادن به نیروی جوان، موانع جهش تولید را برطرف می کند
حجت الاسلام سبحانی نیا با تاکید بر اهمیت برطرف کردن موانع تولید در عرصه های مختلف، گفت: بهادادن به نیروهای جوان موانع جهش تولید را برطرف می کند.

حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه قوی شدن مسلمانان در عرصه های مختلف یک دستور قرآنی است، گفت: ملاک قوی شدن آن است که دشمنان از قدرت اسلام بترسند و از طمع به کشور خودداری کنند.

حجت الاسلام سبحانی نیا افزود: قوی شدن لزوما برای جنگ با دشمنان نیست اما قوت سبب ترس دشمن از تعرض به کشور و موجب حفظ استقلال، آزادی و کرامات مردم می شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه قوی شدن کشور در ابعاد مختلف ضرورت دارد، عنوان کرد: مهم ترین بعد قوی شدن، قوت در عرصه علم و دانش است و کشوری که از لحاظ علمی در جهان شاخص باشد، توانمندی های لازم را به دست می آورد.

وی با بیان اینکه پایه اصلی تولید، علم و توانمندی است، اظهار داشت: اگر رشد علمی محقق شود در بخش های مختلف اقتصادی، نظامی و کشاورزی نیز پیشرفت های زیادی صورت می گیرد.

حجت الاسلام سبحانی نیا یکی از شاخصه های مدیریتی رهبر انقلاب را دور اندیشی و آینده نگری دانست و ابراز کرد: رهبر انقلاب با اشراف همه جانبه ای که دارند ضرورت جهش در تولید را به مسؤولان تذکر می دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اهمیت رشد تولیدات صنعتی و کشاورزی، بیان داشت: با توجه به اینکه دشمنان تمام قوای خود را برای ضربه زدن به کشور متمرکز کرده اند، ضرورت جهش تولید به همین تناسب بسیار بالا است.

حجت الاسلام سبحانی نیا جوانان کشور را دارای انرژی فراوان، انگیزه قوی و غیرت ملی دانست و گفت: لازمه پیشرفت کشور این است که با استفاده از تجربه پیشکسوتان، کارها به دست جوانان سپرده شود./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Luxembourg
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
عالی بود
1
0