۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۶۴۶۵۰۰

دعوت آیت الله سعیدی از مردم برای شرکت در پویش «در خانه با قرآن بمانیم»

دعوت آیت الله سعیدی از مردم برای شرکت در پویش «در خانه با قرآن بمانیم»
آیت الله سعیدی گفت: در این ایام که مردم مجبور به خانه نشینی هستند فرصتی حاصل شده است تا با فراغ بال انس بیشتری با کلام خدا بگیریم که این ارتباط معنوی آرامش بخش دل‌هاست.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان قم با صدور پیامی مردم را به شرکت در پویش «در خانه با قرآن بمانیم» دعوت کرد که متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ
 
در این روزها که جهان با یک ابتلای عمومی درگیر است و مردم با ترس از بیماری فراگیر کرونا و مشکلات حاصل از آن، مثل مشکلات اقتصادی و از دست دادن عزیزان و… مواجه هستند، تنها راه چاره صبر و رعایت مسائل بهداشتی است و خداوند به صابرین مژده داده است.
 
می‌دانید که صبر با تحمل فرق می‌کند! صبر یعنی تبدیل تهدیدها به فرصت و بلاها به نعمت!
 
در این ایام که مردم شریف مجبور به خانه نشینی هستند فرصت خوبی حاصل شده است تا با فراغ بال انس بیشتری با کلام خدا بگیریم که این ارتباط معنوی آرامش بخش دل‌هاست.
 
به همت برادران آستان قدس رضوی علیه السلام برنامه‌ای ترتیب داده شده تا مردم با سوره شعرا انس پیدا کنند. در تفسیرالبرهان به این سوره که می‌رسد به روایتی از امام صادق علیه السلام اشاره می‌کند که حضرت در فضیلت و خواص سوری که با (طسم) شروع می‌شود می‌فرمایند: موجب دفع اندوه می‌گردد و انسان را از اولیای خدا می‌نماید…
 
انشالله با استعانت از صبر و استفاده از فرصت حاصل شده برای بهره‌مندی بیش از پیش از آیات الهی این ایام را به سلامت پشت سر بگذاریم و از سختی‌های این روزها خاطرات خوشی در تقویم زندگی ثبت نماییم.
نماینده ولی فقیه استان و تولیت آستان مقدس قم/998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
احسنت قرآن بهار دلهاست
0
0