۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۴۶۹۰۸
امام‌جمعه بجنورد:

جهش تولید برای اقتصاد مقاومتی سردار سلیمانی ها می‌خواهد

جهش تولید برای اقتصاد مقاومتی سردار سلیمانی ها می‌خواهد
امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه جهش تولید برای اقتصاد مقاومتی سردار سلیمانی می‌خواهد، گفت: باید با همین نگاه و با این جهت‌گیری ولایی و انقلابی برای جهش تولید وارد جهاد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، ضمن تبیین شعار سال، افزود: شعار جهش تولید در راستای شعارهای اقتصادی رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر ازجمله شعار رونق تولید انتخاب شده است.

وی اظهار کرد: در رونق تولید هر بخش تولیدی با هدف‌گذاری رونق تولیدات بخش خود، برنامه‌ریزی و حرکت می‌کرد اما در جهش تولید نیاز به اولویت‌بندی، تعاون و باهم نگری و هم‌افزایی و به عبارتی حرکت زنجیره‌ای و هماهنگ هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: در حال حاضر برخی اوقات به خاطر تولید بدون هماهنگی، اجناس روی دست تولیدکننده در بخش کشاورزی و صنعت می‌ماند. اینجاست که سهم نهادی و دستگاهی نه به عنوان دخالت بلکه به عنوان تسهیل گری بر مبنای اولویت‌سنجی معنا می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: بر همین اساس است که علاوه بر دولت که نقش اصلی را دارد نقش مجلس جدید و قوه قضائیه اهمیت و ضرورت پیدا می‌کند. بدون برنامه پنج‌ساله مناسب و برنامه‌وبودجه درست و قوانین صحیح از سوی مجلس و بدون نظارت بازدارنده از فساد و پیش برنده تولید و مبارزه قاطع با فساد از سوی قوه قضاییه این کار امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جهش تولید برای اقتصاد مقاومتی سردار سلیمانی می‌خواهد، افزود: در سال‌های قبل دیدیم نیرویی مانند سپاه قدس و سرداری مانند شهید سلیمانی در مقابل محاصره امنیتی و نظامی و حتی سیاسی ایران انقلابی ایستاد و علاوه بر پیروزی در جنگ کم‌سابقه نیابتی تمام استکبار علیه تمام جبهه مقاومت، مرزهای مقاومت را از سواحل گرم اقیانوس هند تا سواحل مدیترانه گسترش داد و بیش از ۴۰۰ میلیون نفر را مخاطب و مشتری پیام خود ساخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: اکنون که خون پاک او پس از جهاد گشاینده او بیش از گذشته تأثیرگذار گردیده است، آیا نمی‌توان با همین نگاه، با همین رویکرد و با همین جهت‌گیری ولایی و انقلابی، بازار تمدنی‌ای را با ۵۰۰ میلیون نفر ایجاد و تقویت کرد؟

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید این کار شدنی است به شرطی که کسانی مانند سلیمانی در این میدان وارد شوند و ان‌شاءالله آن زمان نزدیک است./9314/ت210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات