۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۴۷۳۲۴
مسئول بسیج دانشجویی سپاه ثارلله کرمان:

روزانه ۱۴ هزار ماسک توسط دانشجویان بسیجی در کرمان تولید می‌شود

روزانه ۱۴ هزار ماسک توسط دانشجویان بسیجی در کرمان تولید می‌شود
مسئول بسیج دانشجویی سپاه کرمان با اشاره به اینکه روزانه ۱۴ هزار ماسک توسط دانشجویان بسیجی در کرمان تولید می‌شود، گفت: تولید ماسک افزایش ۴۰ درصدی داشته است.
ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی سگاه ثارلله کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا در استان کرمان اظهار داشت: تقریبا در تمام شهرستان‌های استان کارگاه تولید ماسک توسط بسیج دانشجویی راه‌اندازی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: دانشجویان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح استان پای کار آمده و اعلام آمادگی کردند که در قالب گروه‌های دانشجویی ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه ۱۴ هزار ماسک در سطح استان توسط بسیج دانشجویی تولید می‌شود افزود: در روز‌های اخیر به همت دانشجویان بسیجی و تجهیز کارگاه‌ها تولید روزانه ماسک افزایش ۴۰ درصدی نسبت به  قبل داشته است.

بهروز تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، کهنوج، قلعه‌گنج، بافت، سیرجان، زرند و بم کارگاه‌های تولید ماسک بسیج دانشجویی فعال است.

وی با بیان اینکه تولید مواد ضد‌عفونی کننده و شیلد‌های بهداشتی نیز در حال انجام است خاطر‌نشان کرد: کارگاه تولید لباس بیمارستانی نیز راه‌اندازی شده و تعدادی از دانشجویان بسیجی فعالیت جهادی خود را در این قالب انجام می‌دهند./۱۳۸۰/د102/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
خداخیرشان بده
0
0