۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۶۴۷۵۲۲
در خبرگزاری رسا؛

نشست آینده پژوهی مهدویت و پساکرونا آغاز شد

نشست آینده پژوهی مهدویت و پساکرونا آغاز شد
نشست علمی «آینده پژوهی مهدویت و پساکرونا» با همکاری ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی و خبرگزاری رسا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) نشست علمی «آینده پژوهی مهدویت و پساکرونا» با همکاری ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی و خبرگزاری رسا در حال برگزاری است.

در این نشست علمی کارشناسان حوزوی و دانشگاهی حجج الاسلام و المسلمین مجتبی کلباسی رییس مرکز تخصصی مهدویت، دکتر غلامرضا بهروزی لک رییس کارگروه دانشگاهیان ستاد هماهنگی های فعالیت‌های مهدوی کشور و دکتر احمد کوهی استاد حوزه و دانشگاه حضور دارند.

همچنین دکتر سید مجید مطهری نژاد عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) و حجت الاسلام دکتر حبیب محمد نژاد مسؤول هم اندیشی اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس این نشست را همراهی می‌کنند.

آیلایند نشود؛ نشست آینده پژوهی مهدویت و پساکرونا در حال برگزاری است

تا دقایقی دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب آغاز خواهد شد که پس از این وقفه ادامه مطالب شرکت کنندگان با محوریت سخنان ایشان خواهد بود.

مسجد مقدس جمکران، ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور، مرکز تخصصی مهدویت، انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه قم و خبرگزاری رسا برگزار کنندگان این نشست علمی هستند.

با توجه به پخش مستقیم فرمایشات رهبر معظم انقلاب از ساعت 11 صبح امروز از شبکه های مختلف سیما، به محض آغاز سخنان ایشان، نشست علمی آینده پژوهی مهدویت و پسا کرونا متوقف و فرمایشات ایشان در سالن محل برگزاری نشست پخش و پس از اتمام مجددا از سر گرفته می شود.

گفتنی است این نشست به صورت آنلاین در آپارات به آدرس www.aparat.com/rasa_news/live در حال پخش است./836/ج

محمود لطیف
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز میلاد موفور السرور حضرت ولی عصر حجه بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفدا
1
0
ناشناس
United States
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
ویدئو کنفرانس شما را از طریق کانال آپارت خبرگزاری رسا دنبال می کنم و اینکه کنفرانس را موقت قطع کردید و سخنان رهبر معظم انقلاب را پخش کردید بسیار پسندیده و شایسته تقدیر و تحسین است
1
0