۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۴۷۵۴۹

توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونای بوشهری در نیمه شعبان

توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونای بوشهری در نیمه شعبان
با حضور امام جمعه بوشهر و مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در بوشهر همزمان با نیمه شعبان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در بررسی توزیع مواد بهداشتی و معیشتی در مصلای جمعه بوشهر با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و آرزوی برچیده شدن ویروس کرونا در جامعه بشریت اظهار داشت: غیبت حضرت مهدی (عج) امر الهی است و باید بشریت برای ظهور منجی عالم بشریت همراه آماده باشد.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با قدردانی از مردم متدین و عاشق ولایت استان بوشهر افزود: مردم در عرصه رسیدگی به افراد نیازمند همواره نقش مهم و تاثیرگذاری داشته‌‌اند که در بحران بلایا از جمله ویروس کرونا این نقش پررنگ‌تر شده است.

امام جمعه بوشهرخدمات گروه‌‌های جهادی در امر مبارزه با ویروس کرونا ستود و افزود: در عرصه بحران کرونا برخی افراد از نظر اقتصادی و معیشتی دچار آسیب شدند که رسیدگی به این افراد امری مهم و ضروری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر شناسایی افرادی‌که در بحران کرونا دچار مشکلات اقتصادی و آسیب شده‌‌اند گفت: با توجه به همراهی مردم در مبارزه با کرونا به ویژه بازاریان، کسبه و دیگر گروه‌هایی که روز مزد بوده‌اند و این بحران بر معیشت و درآمد آنان اثرگذار بود، رسیدگی به این خانواده‌ها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی با قدردانی از گروه‌های جهادی در این عرصه خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی و بسیجی در امر رسیدگی به افراد آسیب دیده نقش مهمی ایفا می‌کنند که باید این نوع خدمات تا بهبودی وضعیت جامعه ادامه یابد.

مجری طرح تهیه و توزیع مواد بهداشتی و معیشتی نیز با تبریک نیمه شعبان میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: گروه‌های جهادی در جریان بحران انتشار ویروس کرونا با تولید و تهیه مواد بهداشتی و معیشتی به یاری افراد آسیب دیده جامعه شتافتند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با بیان اینکه بسته‌‌های بهداشتی و غذایی میان خانوارهای آسیب دیده توزیع شد افزود: این اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی که در تعداد انبوه توسط مساجد، هیئات مذهبی و نهادهای مردمی تهیه شده بود در اختیار ستاد جشن‌های نیمه شعبان(عج) استان بوشهر قرار گرفت.

وی بیان کرد: این بسته‌ها در مصلی نماز جمعه بوشهر مستقر و با مدیریت ستاد جشن‌های میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) میان اقشار آسیب پذیر و نیازمندان توزیع شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات