۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۶۴۷۶۸۸
سفره کرم رضوی در مناطق محروم اردبیل؛

۲۰۰۰ وعده غذای گرم توزیع شد

۲۰۰۰ وعده غذای گرم توزیع شد
مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان اردبیل گفت: در قالب طرح سفره رضوی در مناطق محروم استان اردبیل بیش از ۲ هزار وعده غذایی بین نیازمندان و محرومان تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، اکبر قیامی با اشاره به اینکه به منظور تقدیر و تشکر از زحمات مجاهدان عرصه سلامت و مدفععان جان مردم دیدارهایی با کادرپزشکی و درمانی بیمارستانهای مختلف و بیماران کرونایی در مرکز درمان کرونای استان داشتیم، اظهار داشت: طی دیداری که با مدافعان سلامت استان و فرمانده سپاه استان اردبیل داشتیم از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی و سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در راستای همراهی دفتر رضوی برای رسیدگی به نیاز محرومان تقدیر و تشکر کردیم.

وی با اشاره به اینکه در قالب سفره رضوی و خوان کرم امام رضا(ع) اقداماتی اندیشیده و تدارک دیده شده است، افزود: در قالب این طرح به تمام نانوایی‌های حاشیه شهرهای استان ابلاغ شده تا نسبت به تهیه و توزیع رایگان نان بین محرومان و نیازمندان اقدام نمایند.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان تصریح کرد: تهیه و توزیع بیش از 2 هزار وعده غذای گرم بین محرومان و نیازمندان در مناطق دور افتاده و حاشیه شهرها نیز در قالب طرح خوان رضوی انجام شده است.

به گفته قیامی با تلاش آستان قدس رضوی بیش از 4 هزار وعده غذای گرم نیز هفته گذشته بین کادر درمانی و بهداشتی و همچنین بیماران کرونایی در استان اردبیل توزیع گردید.

وی اظهار کرد: سنت حسنه دستگیری از نیازمندان و مردم محروم از قدیم‌الایام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است که در این راستا از سپاه حضرت عباس(ع) استان برای همراهی و همکاری دلسوزانه با دفتر آستان قدس رضوی در استان اردبیل نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان گفت: تمامی اقدامات دفتر آستان قدس رضوی استان اردبیل با هدف ترویج و تبلیغ سنت حسنه احسان و نیکوکاری انجام گرفته است که امیدواریم با حضور خیران همیشه حاضر در صحنه استان بتوانیم با رفع کمبودها و محرومیت‌ها در اسرع وقت این ویروس منحوس را در کشور شکست دهیم.

قیامی از تمامی مردم و خیران خواست تا در صورت وسع توان نسبت به دستگیری از مردم محروم و نیازمند استان اردبیل که توان تهیه اقلام ضروری بهداشتی و روزانه زندگی را ندارند، اقدام کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات