۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۴۸۷۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تاریخ و ملت فداکاری های ارتش را فراموش نخواهد کرد

تاریخ و ملت فداکاری های ارتش را فراموش نخواهد کرد
نماینده ولی فقیه در لرستان به فداکاری ها و جان فشانی ارتش در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: تاریخ و ملت فداکاری های ارتش را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مسؤولان لشکر 84 خرم‌آباد به مناسبت روز ارتش ضمن قدردانی از خدمات ارتش در مبارزه با کرونا، گفت: مردم فداکاری‌های ارتش را فراموش نمی‌‎کنند.

وی با بیان اینکه کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کارنامه پر افتخار است، افزود: تاریخ و ملت ایران هیچ گاه فداکاری‌های ارتش را فراموش نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهید سپهبد قرنی، شهید صیاد شیرازی و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ارتش علاوه بر آمادگی و حضور در مقابل دشمنان همواره و هر وقت که نیاز بوده در کنار مردم بوده و هست.

وی اظهار داشت: ارتش به عنوان حافظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران از دیرباز در طول 41 سال از انقلاب اسلامی تاکنون همواره آمادگی خود را در مقابله با دشمنان و متجاوزان اعلام و در مقابل دفاع از کشور همواره با تمام وجود تلاش کرده که نقش ارتش و فداکاری‌های آن در هشت سال جنگ تحمیلی این را برای همگان اثبات خواهد کرد و این یک افتخار بزرگی برای مردم ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ارتش خدمات رسانی‌های ارزشمندی را ارائه کرده است و هنوز فداکاری‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را در سیل لرستان به خاطر داریم، اذعان داشت: این فداکاری‌ها برگ دیگری از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی است که در حوادث گوناگون در کنار مردم خود حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور ارتش از روز اول با تمام قدرت در حال خدمات رسانی‌های مختلفی است، گفت: ما از زحمات تمامی کارکنان ارتش تشکر و قدردانی می‌کنیم و برای تک تک کارکنان ارتش و آرزوی توفیق و سربلندی داریم و امیدواریم که روزبه‌روز شاهد اقتدار و قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران اسلامی باشیم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات