۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۴۹۰۰۰

درخواست هیأت کبار العلماء از مسلمانان عربستان در ماه رمضان

درخواست هیأت کبار العلماء از مسلمانان عربستان در ماه رمضان
دبیرخانه هیأت کبار العلمای عربستان از مسلمانان این کشور خواست تا در ماه رمضان ضمن بجاآوردن عبادت در خانه، مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، دبیرخانه هیأت کبار العلمای عربستان طی بیانیه ای از مسلمانان این کشور خواست تا در ماه رمضان با وجود شیوع ویروس کرونا، تقید کامل به عبادت و رعایت مسايل بهداشتی داشته باشند.

به نوشته وبسايت خبری البیان، دبیرخانه هیأت کبار العلماء درباره حکم روزه داری در ماه رمضان در سایه شیوع کرونا، اعلام کرد: اگر کسی ترس عقلائی از ابتلا به ویروس کرونا و بیماری داشته باشد، روزه از او ساقط می شود.

بر اساس این گزارش، هیأت کبار العلمای عربستان از مسلمانان این کشور خواست تا عبادات خود را در خانه ها بجا بیاورند و از هر گونه تجمع در مکان های دینی که خطر ابتلا به کرونا را افزایش دهد، خودداری و توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه را رعایت کنند.

گفتنی است که وزارت بهداشت عربستان سعودی در حساب توئیتر خود اعلام کرد: 92 مورد جدید به ویروس کرونا مشاهده شده و شمار افراد مبتلایان به این بیماری در کشورمان به 1104 نفر رسیده است.

این وزارتخانه تاکید کرد: 35 نفر از این بیماران نیز بهبود یافته اند. طی دو روز اخیر شمار مبتلایان به کرونا در عربستان سعودی افزایش قابل ملاحظه ای یافته است.

ارسال نظرات