۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۴۹۴۲۵

مساجد و منبرهای مجازی در ماه رمضان اقدامات مفید فرهنگی انجام دهند

مساجد و منبرهای مجازی در ماه رمضان اقدامات مفید فرهنگی انجام دهند
حجت الاسلام شکری با بیان اینکه مساجد و منبرهای مجازی در ماه رمضان اقدامات مفید فرهنگی تشکیل دهند، گفت: در دوران کرونا مناسبت بزرگ روز جهانی قدس فراموش یا کم‌رنگ نشود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی شکری در نخستین روز برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: باید برای آشنایی نسل جوان با مناسبت‌های مهم همچون روز جهانی قدس با توجه به شرایط موجود کشور و قرار گرفتن در دوران کرونایی از ظرفیت فضای مجازی استان استفاده شود.

وی راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی «هم‌نوا» را از تجربیات موفق اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان عنوان کرد و گفت: از این طریق تاکنون آثار و تولیدات فاخر و ارزشمندی ارائه‌شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بر در دستور کار قرار گرفتن تولید کلیپ‌های کوتاه ویژه فضای مجازی با هدف بیان مظلومیت ملت فلسطین و معرفی جنایات غاصبانه رژیم صهیونیستی به همت هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام شکری گفت: باید در این ایام مساجد و منبرهای مجازی برای اجرای اقدامات مفید فرهنگی تشکیل شود.

رئیس حوزه علمیه برادران استان سمنان نیز در این جلسه گفت: 200 مبلغ فعال طرح هجرت و امین برای بزرگداشت روز جهانی قدس، برنامه‌های ویژه و خاصی را برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام رستمیان عنوان کرد: امسال روز جهانی قدس در شرایطی خاص با همکاری مبلغان استان در فضای مجازی با شکل و شمایلی باشکوه برگزار می‌شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات