۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۵۰۰۳۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تشکیل قرارگاه عملیات رمضان در تبلیغات اسلامی لرستان

تشکیل قرارگاه عملیات رمضان در تبلیغات اسلامی لرستان
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در راستای اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی، قرارگاه عملیات رمضان در این سازمان تشکیل شده است.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و قرآنی ماه مبارک رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا شکل دیگری به خود گرفته است.

وی افزود: با اولویت قرار دادن حفظ سلامتی مردم تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود برنامه‌های معنوی این ماه به بهترین شکل ممکن انجام شوند.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: برنامه‌های تبلیغات اسلامی لرستان در ماه مبارک رمضان به صورت قرارگاهی، عملیاتی، جهادی و شبانه روزی توسط کلیه کارکنان این اداره کل و مجموعه‌های وابسته پیگیری و انجام می شود.

وی اظهار داشت: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و وجود عدم امکان دعوت از مبلغین غیربومی، در این ایام از ظرفیت مبلغان بومی استان در محل زندگیشان استفاده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: مبلغان با استفاده از ارتباط تلفنی و فضای مجازی در زمینه پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم فعالیت می کنند و برخی دیدارها و سرکشی از خانواده ها نیز با حفظ و رعایت نکات بهداشتی از سوی مبلغان انجام می شود.

وی ادامه داد: مسابقات فرهنگی و قرآنی، برگزاری کرسی‌های تلاوت، ترتیل خوانی، روخوانی، جزء خوانی و برپایی محافل انس با قرآن کریم با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین و مجازی بیان کرد: با راه اندازی استودیو با هدف تولید محتوا در قالب کلیپ‌های کوتاه تبلیغی، فرهنگی و دینی سعی خواهیم کرد برنامه‌های متنوعی ویژه این ماه مبارک تهیه و با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی آن‌ها را به خانه‌ مردم وارد کنیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات