۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۵۰۰۵۴
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

همراهمی مردم با حکومت اسلامی از ویژگی های ایام بحران بود

همراهمی مردم با حکومت اسلامی از ویژگی های ایام بحران بود
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: همراهی مردم با نظام اسلامی مسئله ای بود که به عنوان یکی از امتیازات نظام اسلامی نسبت به دیگر کشورها به ویژه کشورهای غربی مطرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم اهدای لوازم و تجهیزات ویژه کرونا به دانشگاه علوم‌پزشکی به وسیله ستاد مردمی اظهار داشت: از شهر دارالمومنین و دارالولایه همدان و مردم ولایتمدار آن به غیر از چنین رفتار پرافتخاری نمی توان انتظار داشت.

وی با اشاره به اهمیت روحیه ایثار و از خودگذشتگی در جامعه خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم و خیران در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا جامعه را به یاد همگرایی و وحدت مردم در دوران دفاع مقدس می اندازد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: امروز مدافعان سلامت و کادر درمانی در جبهه نخست مقابله با این ویروس قرار دارند و با دغدغه در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی رسانه های غربی را توخالی توصیف کرد و گفت: در کشورهای غربی علیرغم ادعای متمدن بودن مسئله نگاه های فردی مطرح است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان گفت: یکی از نقاط ویژه‌ای که در شیوع کرونا در ایران حائز اهمیت بود همراهی مردم با نظام اسلامی بود، مسئله ای که به عنوان یکی از امتیازات کشوری اسلامی نسبت به دیگر کشورها به ویژه کشورهای غربی است./979/پ203/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات