۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۵۰۰۹۶
آیت الله موسوی اصفهانی:

شهادت شهید قاسمی پیوند میان مردم و روحانیت را مستحکم تر کرد

شهادت شهید قاسمی پیوند میان مردم و روحانیت را مستحکم تر کرد
نماینده مجلس خبرگان گفت: حضور پرشور مردم در مراسم به یادماندنی تشییع شهید قاسمی بار دیگر رابطه مستحکم و استوار میان روحانیت و مردم را به وضوح به منصه ظهور گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان ظهر امروز در مراسم سالگرد شهادت حجت الاسلام مصطفی قاسمی که در بیت شهید مدنی برگزار شد با اشاره به فاجعه از دست دادن این طلبه فاضل اظهار داشت: همه طلاب در این مکان که قتلگاه این شهید بزرگ است جمع شده‌اند تا یاد نام و خاطره ایشان را زنده نگه دارند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و عدم برگزاری سالگرد شهادت این شهید والامقام ابراز داشت: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم مراسم سالگرد مفصلی را برای جایگاه این شهید والامقام برگزار کنیم و می بایست به همین مراسم مختصر بسنده کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید قاسمی اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در آن مراسم به یادماندنی بار دیگر رابطه مستحکم و استوار میان روحانیت و مردم را به وضوح به منصه ظهور گذاشت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شهید قاسمی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز در دو موضع از این شهید والامقام یاد کردند و حضور مردم را نشان اعتماد و ارتباط بین مردم و روحانیت توصیف کردند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در پایان با اشاره به نام نویسی حوزه های علمیه استان همدان تصریح کرد: حوزه علمیه همدان آماده ثبت نام از کسانی است که تصمیم گرفته اند پرچم شهید حجت الاسلام قاسمی را برداشته و در این مسیر مبارک گام بگذارند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات