۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۶۵۰۱۳۰

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی ارتحال آیت الله امینی

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی ارتحال آیت الله امینی
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی ارتحال عالم مجاهد و انقلابی آیت الله امینی را تسلیت گفت.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، در پی ارتحال عالم مجاهد و انقلابی آیت الله ابراهیم امینی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

« إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيءِ»

بیت محترم حضرت آیت الله ابراهیم امینی «رحمه الله علیه»
سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

ارتحال عالم بزرگوار و فقیه پرهیزگار حضرت آیت الله ابراهیم امینی «رحمه الله علیه» عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری مجمع تشخیص مصلحت نظام و از یاران صدیق امام و رهبری موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.


آن عالم وارسته و ولایتمدار که از مدافعین نهضت اسلامی بوده و در ناملایمات و حوداث چه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن در کنار مظلومین و یاور مستضعفان و همدرد با آنان بود؛ عمر پربرکت خود را در عرصه های مختلف سیاسی و علمی و ترویج فرهنگ اسلامی، نشر معارف اهل بیت «علیهم السلام» ، پاسداری از حریم ولایت علوی و استقرار نظام جمهوری اسلامی سپری نمود.

اینجانب عروج ملکوتی این بنده مخلص خداوند را ابتدا به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی » ، مراجع عظام تقلید، بالاخص بیت مکرّم و فرزندان معزّز ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن مرحوم همجواری با اولیاء الله و علو درجات معنوی را از درگاه ذات اقدس ربوبی مسألت و صبر جمیل و اجر جزیل را برای همه بازماندگان داغدار آرزومندم.

عبدالله حاجی صادقی؛ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات