۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۵۰۱۴۴
حجت الاسلام شکریان:

پیشرفت های نظامی در سایه اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی به دست آمده است

پیشرفت های نظامی در سایه اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی به دست آمده است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: پیشرفت های نظامی و دفاعی کشورمان در سایه اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی به دست آمده است.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تقدیر از سازمان هوا و فضای سپاه در پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، گفت: موفقیت های مختلف سپاه پاسداران در عرصه های مختلف نظامی برگرفته از مکتب اسلام ناب و نتیجه مجاهدت های ارزشمند جوانان برومند ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نخبگان و دانشمندان جوان ایران اسلامی نتیجه مجاهدت ها و شایستگی های فرزندان غیور ایران اسلامی در سازمان هوا و فضای سپاه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حسن طهرانی مقدم و فرمانده نامی ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و دیگر هم رزمان آنان، افزود: امروز موفقیت های سپاه پاسداران و دلاور مردان غیور نیروهای نظامی و انتظامی کشور تربیت شدگان مکتب شهیدانی چون طهرانی مقدم و قاسم سلیمانی ها هستند و به برکت خون این شهیدان جمهوری اسلامی در بلندای قله های عزت و افتخار در منطقه و جهان نقش آفرینی می کند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به ضربات سهمگین و مهلک نیروهای نظامی جمهوری اسلامی به مستکبران عالم به ویژه دولت شرور و تروریست ایالات متحده آمریکا، تصریح کرد: این موفقیت غرور آفرین و ارزشمند دلاور مردان سازمان هوا و فضای سپاه پاسداران در پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور دست برتر جمهوری اسلامی را در جنگ های الکترونیکی و موشکی به جهان ثابت کرد و این موفقیت دل رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی را در این برهه از زمان شاد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به پیشرفت های جمهوری اسلامی در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: امام خمینی(ره) باور به ما می توانیم را در این ملت بزرگ و قهرمان زنده کرد و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با همان گفتمان جمهوری اسلامی را هدایت و رهبری می کنند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در سایه این باور به اوج عزت و اقتدار رسیده ایم و با این گفتمان از همه بحران ها عبور خواهیم کرد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در سایه  رهنمودهای مقام معظم رهبری به اوج اقتدار بین المللی رسیده است.
 
وی با اشاره به این که توانمندی های دفاعی ایران اسلامی، کشورمان را به یک قدرت منطقه ای تبدیل کرده است، بیان داشت: علیرغم همه تلاش ها و توطئه های دشمن، ایران اسلامی یک قدرت بلامنازع منطقه ای است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت های نظامی و دفاعی کشورمان در سایه اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی به دست آمده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز در سایه همین روحیه و اعتقاد می توانیم دشمن را شکست دهیم.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار همه توان خود را برای تضعیف نظام اسلامی به کار گرفته است، بیان داشت: اما ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران سبب شکست توطئه های دشمنان علیه این نظام دینی شده است.
 
وی با تقدیر و تشکر از جوانان مؤمن و انقلابی سازمان هوا و فضای سپاه پاسداران در پرتاب موفقیت آمیز و غرور آفرین این ماهواره نظامی بر مدار زمین، خاطر نشان کرد: امروز پایداری و مقاومت و بهره گیری از توانایی و ظرفیت های مختلف جوانان نخبه و دانشمند ایران اسلامی عامل اصلی موفقیت های جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف است و این راه با مجاهدت ها و تلاش و همت مضاعف همچنان ادامه دارد و قطعا موفقیت ها و دستاوردهای مهم تری در راه است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات