۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۶۵۰۱۵۵

ویژه برنامه های مجمع عالی حکمت اسلامی در ماه مبارک رمضان

ویژه برنامه های مجمع عالی حکمت اسلامی در ماه مبارک رمضان
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی، برنامه های معارفی و فرهنگی این مجمع که در ماه رمضان به صورت مجازی دنبال می شود را تشریح کرد.

محمدباقرخراسانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تدارک مجمع عالی حکمت اسلامی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی به صورت مجازی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان این که ویژه برنامه های معارفی و فرهنگی مجمع عالی حکمت اسلامی  در قالب برنامه "ضیافت" دنبال می شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک، مجمع عالی حکمت اسلامی نیز برای مخاطبان برنامه های متنوع و گسترده ای را طراحی و برنامه ریزی کرده که این برنامه ها از روز نخست ماه مبارک رمضان در حال پخش و اجرا است.

خراسانی ادامه داد: در این ویژه برنامه ها تلاش شده است موضوعات مختلف و مورد نیاز جامعه از محضر اساتید بزرگوار در قالب کلیپ های تصویری تهیه و هر روز از فضاهای مجازی براساس جدول زمان بندی مشخص پخش و منتشر شود.

وی از ارائه مباحث استاد آیت الله محمد باقر تحریری به صورت روزانه خبر داد و گفت: کلیپ های تهیه شده از فرمایشات این استاد معظم در خصوص فضائل ماه مبارک رمضان و نیز دیگر مباحث اعتقادی و معارفی به صورت روزانه پخش خواهد شد.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی بیان داشت: آیت الله سید محمد غروی نیز با محوریت مباحث خانواده اسلامی و قرآنی و راههای تحکیم بنیان خانواده مباحث ارزشمندی را بیان کرده اند که در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

خراسانی خاطرنشان کرد: در این مجموعه برنامه های فرهنگی مجازی، از محضر جمع دیگری از اساتید استفاده خواهد شد؛ این برنامه ها در سایت مجمع عالی حکمت اسلامی، شبکه های اجتماعی مجمع و نیز در فضای مجازی پخش و منتشر می شود.

حسین عجمی
ارسال نظرات