۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۵۰۱۶۰
حجت الاسلام اسماعیل زاده خبر داد؛

برگزاری مجازی طرح آموزش مهارت‌های پژوهشی اساتید حوزه علمیه مازندران

برگزاری مجازی طرح آموزش مهارت‌های پژوهشی اساتید حوزه علمیه مازندران
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران از اجرای مجازی طرح آموزش مهارت‌های پژوهشی ویژه اساتید حوزه علمیه استان خبر داد.
حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از اجرای مجازی طرح آموزش مهارت‌های پژوهشی ویژه اساتید حوزه علمیه استان خبر داد.
 
وی با بیان این که این طرح از اواخر فروردین ماه آغاز و تا تیر ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در این طرح که به صورت مجازی برگزار می‌شود ۶۵ نفر از اساتید مدارس علمیه استان شرکت خواهند داشت.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اساتید سطوح سه و چهار و همچنین اساتید بالای ۵۰ سال از شرکت در این دوره مجازی معاف هستند، خاطرنشان کرد: این دوره‌های مجازی ویژه اساتیدی است که دوره‌های دانش‌افزایی پژوهشی را در گذشته گذرانده و فاقد گواهی معتبر پایان دوره هستند.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که اساتید شرکت کننده در این دوره آموزشی باید درسنامه ارسالی را مطالعه کنند، ادامه داد: فایل متنی ۴۳ درس برای مطالعه برای اساتید در فضای مجازی قرار داده شده که پس از مطالعه باید یک مقاله علمی از سوی اساتید نوشته و در آزمون حضوری که اواخر تیر ماه برگزار خواهد شد نیز شرکت کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این اساتیدی که تاکنون در هیچ دوره‌ای شرکت نکردند علاوه بر مطالعه متن و فایل صوتی ارسالی باید در یک کارگاه ۱۶ ساعته حضوری که پس از رفع محدودیت‌ها به صورت استانی برگزار خواهد شد شرکت کنند.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: به اساتیدی که امتیاز‌های علمی لازم را در این دوره آموزشی کسب کردند از سوی معاونت پژوهشی گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده همچنین خاطرنشان کرد: بررسی و اختصاص نمره به آزمون کتبی و ارزیابی مقاله ارائه شده نیز از سوی اساتید و مربیان پژوهش مورد تایید معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه صورت خواهد پذیرفت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آشنایی اساتید با مهارت‌های پژوهشی امری ضروری است، تصریح کرد: به طور حتم تقویت و رشد فعالیت‌های پژوهشی در سطح مدارس نیازمند آشنایی اساتید با مهارت‌های جدید پژوهشی است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات