۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۵۰۱۶۳
در پیامی صورت گرفت؛

قدردانی رییس مرکز خدمات از نماینده ولی فقیه و طلاب جهادی استان خوزستان

قدردانی رییس مرکز خدمات از نماینده ولی فقیه و طلاب جهادی استان خوزستان
حجت الاسلام والمسلمین ربانی با ارسال پیامی به نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از اقدامات طلاب جهادی این استان قدردانی و موجب سربلندی ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پیامی از حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و طلاب جهادی این استان قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحمدنبی موسوی فرد
نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه مکرم اهواز

سلام علیکم
در ایامی که جهان درگیر فراگیری بیماری کرونا است و اقدامات عجیب برخی کشورهای قدرتمند در مصادره اقلام بهداشتی و عجز در مدیریت بیماران مبتلا، دنیا را دچار حیرت نموده، تلاش‌های ایثارگرانه جامعه خدوم بهداشت و درمان، فعالیت‌های جهادی مسئولین محترم، نیروهای نظامی و انتظامی، طلاب و روحانیون بسیجی و تمامی اقشار و گروه‌های جهادی بار دیگر ایران اسلامی را سربلند و مورد توجه جهانیان قرارداده است.

در این میان اظهار خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در سخنرانی نیمه شعبان از این اقدامات جهادی به ویژه اقدامات خالصانه و جهادی طلاب عزیز مایه مباهات و افتخار است. لازم می‌دانم از تلاش‌های جهادی طلاب و روحانیون خطه زرخیز و شهید پرور خوزستان که به صورت ویژه در بیانات رهبر فرزانه انقلاب ذکر شد و علی‌الخصوص گروه‌های جهادی پیامبر اعظم (ص) شورای هماهنگی نهادهای حوزوی خوزستان و همچنین هدایت‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ حضرت‌عالی و همچنین زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان حضرت آیت‌الله موسوی جزایری (زید عزه)، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزون حضرت‌عالی و سایر عزیزان را از درگاه ایزدی مسئلت نمایم.

این اشاره افتخارآمیز وظیفه مسئولین نهادهای حوزوی و اساتید و طلاب محترم را سنگین‌تر می‌نماید. ان شاء الله با عنایت حضرت ولی عصر(عج) و با همدلی، شاهد برکات بیشتر این فعالیت‌ها خواهیم بود.
سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

/1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات