۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۵۰۱۷۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آیت الله امینی عمر خود را در راه کسب و نشر معارف اسلامی سپری کرد

آیت الله امینی عمر خود را در راه کسب و نشر معارف اسلامی سپری کرد
نماینده ولی فقیه در لرستان آیت الله امینی را یار و همراه امام و رهبری خواند و گفت: این عالم ربانی عمر خود را در راه کسب و نشر معارف اسلامی سپری کرد.

حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت ارتحال آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی نجف آبادی، بیان داشت: آیت الله امینی یار و همراه همیشگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود.

وی با ابراز تأثر از ارتحال آیت الله امینی، افزود: این عالم ربانی عمر با برکت خود را در راه کسب و نشر معارف اسلامی، تحقیق و تألیف آثار گرانبها سپری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: آیت الله امینی عمر خود را در راه خدمت به دین و قرآن، امام راحل و رهبری سپری کرد و به مصالح اسلام، انقلاب و ایران توجه ویژه داشت.

وی به مجاهدت های سیاسی، اجتماعی و حضور فعال ایشان در مناصب رسمی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: پایه‌گذاری و تأسیس جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم از جمله اقدامات ارزشمند آیت الله امینی بود.

نماینده ولی فقیه درلرستان افزود: علم، تقوا، زهد، پارسایی، ساده زیستی، هوشمندی و دلسوزی برای اسلام، انقلاب، ایران و امت اسلام از جمله ویژگی های بارز آیت الله امینی و ایشان الگویی عملی همگان بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه آیت الله امینی از پرچمداران تقریب مذاهب اسلامی بود، افزود: آیت الله امینی اسوه و عالمی با تقوا بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله امینی به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام جمعه شهر مقدس قم و منشأ ثمرات ماندگار و ارزشمندی بودند، خاطرنشان کرد: فقدان این مجتهد بزرگوار بسیار اندوهناک است./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات