۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۵۰۱۷۴
از سوی طلاب جهادگر مدرسه علمیه باقرالعلوم؛

۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) از توزیع ۳۰ بسته معیشتی از سوی طلاب جهادی این مدرسه بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: انفاق، همدلی و رزمایش مؤمنانه یک طرح نورانی است.

سرکار خانم فاضله، زینب سلیمانی پور مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) قدس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، انفاق، همدلی و رزمایش مؤمنانه را یک طرح نورانی دانست و گفت: طلاب و اساتید مدرسه علمیه باقرالعلوم(ص) به‌منظور دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیده از کرونا 30 بسته معیشتی تهیه و بین افراد شناسایی‌شده توزیع کردند.

وی افزود: در تلاش هستیم با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرخواهانه در قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان قدس به ریاست حجت‌ الاسلام جوکار امام‌جمعه محترم شهرستان قدمی هرچند کوچک در تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سطح شهرستان برداریم.

سلیمانی پور همدلی و نوع‌دوستی را از ویژگی‌ها و شاخصه‌های ملت ایران بیان کرد و ادامه داد: با همکاری طلاب و اساتید در جمع‌آوری کمک‌های مردمی با لبیک به ندای امام امت به‌منظور دستگیری از نیازمندان این رزمایش تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) ادامه داد: درگذشته بسیاری از مردم عزیزمان نیاز به مساعدت و کمک مالی نداشتند اما با توجه به شرایط به وجود آمده و تعطیلی کسب‌وکار برخی مشاغل با آسیب جدی روبرو شدند؛ یکی از اهداف مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) حمایت از این مشاغل است.

یادآور می‌شود همگان می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۳۵۴۳۱۲۶۰۰۵ به نام قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان قدس یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۱۰۴۶۵۶۵ به نام دبیرخانه قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان قدس(حسن ابوذری) واریز کنند./813/ت302/ب1

30 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات