۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۵۰۱۹۰

مدرسه علمیه فاطمه الزهرا برای سال تحصیلی جدید طلبه می‌پذیرد

مدرسه علمیه فاطمه الزهرا برای سال تحصیلی جدید طلبه می‌پذیرد
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) تحت اشراف آیت‌الله علم الهدی برای سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ از میان متقاضیان واجد شرایط در مقطع عمومی طلبه می‌پذیرد.

سرکار خانم فاضله، مرجان اعتمادیان مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) تحت اشراف آیت‌الله علم الهدی امام‌جمعه محترم مشهد برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط در مقطع عمومی(کارشناسی) طلبه می‌پذیرد.

وی درباره شرایط متقاضیان ادامه داد: آن دسته از متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم و بالاتر هستند می‌توانند با مراجعه به سایت paziresh.whc.ir و تکمیل فرم اقدام به نام‌نویسی کنند، همچنین طلاب علاقه‌مند به نام‌نویسی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 14_44452510 تماس بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) در ادامه ظرفیت پذیرش را 50 نفر بیان کرد و گفت: دارا بودن حداقل معدل کل 12، حداکثر سن 40 سال و موفقیت در مراحل گزینش ازجمله مصاحبه حضوری از شرایط پذیرش در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) به شمار می‌رود.

اعتمادیان به مزایای تحصیل در مدارس علمیه خواهران اشاره کرد و اظهار داشت: مزایای تحصیل در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شامل برگزاری منظم کلاس‌های درسی، برپایی جلسات مستمر درس اخلاق، حضور مشاوران زبده در مدرسه، وجود کتابخانه غنی با بیش از 10 هزار عنوان کتاب، مهدکودک، کارگروه و سایت پژوهشی فعال، برگزاری دوره‌های مختلف کاربردی و مهارتی مانند خوشنویسی، خیاطی و گلدوزی می‌شود.

وی مهم‌ترین هدف مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) را تربیت بانوان متخصص و کارآمد در راستای تحقق رسالت و مأموریت‌های حوزه‌های علمیه در عرصه‌های مختلف تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف اسلام ناب در سطوح و ساحت‌های مختلف بیان کرد و ادامه داد: برگزاری کلاس‌های حفظ، تفسیر و تدبر در قرآن کریم، مهدویت، کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات بصیرتی از دیگر برنامه‌های مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) در طول سال تحصیلی به شمار می‌رود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: پس از احراز صلاحیت‌های لازم از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به فارغ‌التحصیلان مقطع عمومی دانشنامه سطح دو اعطاء می‌شود و دارندگان اين دانشنامه، از کليه مزايای علمی و استخدامی فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برخوردار خواهند بود.

گفتنی است، داوطلبان علاقه‌مند به نام‌نویسی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به‌صورت حضوری به این مدرسه علمیه واقع در تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، نرسیده به میدان پونک، خیابان شهید هفت لنگ پلاک 34 مراجعه کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات