۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۵۰۱۹۳
ماموستا رستمی:

رزمایش «کمک مومنانه» سپاه الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا شده است

رزمایش «کمک مومنانه» سپاه الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا شده است
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رزمایش «کمک مومنانه» سپاه در دنیا زبانزد و الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا فایق رستمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه مبارک رمضان به همه مردم اظهار داشت: سپاه در این روزهای کرونایی نیز همانند همیشه غمخوار و گره‌گشای مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه رزمایش «کمک مومنانه» سپاه در راستای کمک به نیازمندان واقعی در استان برگزار شد، افزود: امروز همه مردم، خیرین، مسئولان دولتی و نظامی، پزشکان و کادر درمانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به یکدیگر پای کار آمده و در کنار یکدیگر به‌دنبال هدف مشترک و ریشه‌کنی این بیماری تلاش می‌کنند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حقاً و انصافاً رزمایش «کمک مومنانه» سپاه در دنیا زبانزد و الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا شده و انسان را به سوی معنویت، مهربانی، کمک‌ و خدمت‌رسانی سوق می‌دهد.

وی گفت: برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» و توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی در این ماه مبارک رمضان، خانواده‌های نیازمند کردستانی را خوشحال کرده و امیدوارم همواره تداوم داشته باشد.

ماموستا رستمی ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی مدافعان امنیت و سلامت، کادر درمانی و همراهی مردم استان کردستان برای مهار کرونا خاطرنشان کرد: سپاهیان در این روزهای کرونایی خوب درخشیده و با بسیج تمام امکانات دغدغه و نگرانی‌های مردم را کم کرده‌اند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات