۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۵۰۱۹۸
امام جمعه تبریز:

کمک های مومنانه خیران نیک‌اندیش به نیازمندان در رمضان شکوه دیگری دارد

کمک های مومنانه خیران نیک‌اندیش به نیازمندان در رمضان شکوه دیگری دارد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: کمک های مومنانه خیران نیک اندیش به نیازمندان، امسال در ماه مهمانی خدا شکوه دیگری دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در بازدید انبار بسته بندی بسته‌های معیشتی پویش رحمت تبریز با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه با امر رهبر معظم انقلاب تا پایان رمضان ادامه خواهد داشت اظهار داشت: برای کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا همه قشرهای مردم به میدان آمده‌اند و مؤسسات خیریه کمک‌های مردم نوع دوست را از هزار تومان تا یک میلیارد تومان سازمان دهی می‌کنند.

امام جمعه تبریز افزود: بسته‌های معیشتی خیران با کمک بسیج و سپاه در جای جای استان توزیع می‌شود تا فرمان رهبر معظم انقلاب برای اجرای رزمایش مواسات به اجرا درآید.

وی با یادآوری اینکه تعدادی زیادی از کارگران روزمزد به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده‌اند ادامه داد: مساجد محل شکوه همدلی مردم از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و در این روزهای کرونایی در همه شهرها و روستاها با محوریت مساجد مردم نوع دوست و خیران به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا کمک می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم پویش‌های خیرخواهانه در مساجد را پاسخ محکمی به شبهه افکنان به جایگاه اماکن مذهبی و دینی عنوان کرد و گفت: مساجد و اماکن مقدس، مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و اهالی غیرتمند آذربایجان را برای یاری نیازمندان دورهم جمع کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت مؤمنین در این کمک رسانی‌ها افزود: این رزمایش مقدس با تمام توان تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت./1350/د102/ب1

ارسال نظرات