۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۵۰۱۹۹
در سوم خرداد؛

نخستین فصلنامه تخصصی حوزه دفاع مقدس استان خوزستان منتشر می‌شود

نخستین فصلنامه تخصصی حوزه دفاع مقدس استان خوزستان منتشر می‌شود
نوبخت با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: نخستین شماره از فصلنامه اختصاصی «خبری، فرهنگی، علمی، اجتماعی، تحلیلی و هنری» حوزه دفاع مقدس در سوم خرداد منتشر می‌شود.
هوشنگ نوبخت، مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آغاز طراحی فصلنامه دفاع مقدس خوزستان با عنوان «پلاک ۴۰» خبر داد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پرداختن به محتوای غنی موجود در استان خوزستان و انتشار اخبار فعالیت‌های این حوزه، نخستین شماره از فصلنامه اختصاصی «خبری، فرهنگی، علمی، اجتماعی، تحلیلی و هنری» حوزه دفاع مقدس در سوم خرداد منتشر می‌شود.

مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان به عنوان اهالی پایتخت دفاع مقدس به شکل‌های مختلف این مناسبت و رویداد معنوی و ارزشی را لمس کردند، خاطرنشان کرد: به زودی جشنواره رسانه‌ای دفاع مقدس در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود تا رسانه‌های متعهد و دغدغه‌مند بتوانند به محتوای گوناگون و غنی حوزه دفاع مقدس بپردازند.

نوبخت با اشاره به اینکه از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای و همیشه همراه حوزه دفاع مقدس تجلیل به عمل می‌آید، عنوان داشت: در اسرع وفت فراخوان همکاری برای فرهنگیان، هنرمندان و نویسندگان خوزستانی ارسال خواهد شد تا محتوای مد نظرشان را برای انعکاس در فصلنامه «پلاک ۴۰» به دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان ارسال کنند.

وی بیان داشت: نخستین شماره از فصلنامه با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و مسؤولان استانی، سوم خرداد رونمایی و در اختیار علاقه‌مندان حوزه دفاع مقدس قرار خواهد گرفت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات