۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۵۰۲۰۵
جانشین قرارگاه جهادی شفا سپاه ولی عصر مطرح کرد؛

ادامه تولید ماسک و محلول ضدعفونی کننده تا کاهش قیمت ها

ادامه تولید ماسک و محلول ضدعفونی کننده تا کاهش قیمت ها
سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه تولید ماسک و محلول ضدعفونی کننده تا کاهش قیمت‌ها ادامه دارد، گفت: خط تولید ژل از سوی بسیج دانشجویی در دانشگاه چمران راه اندازی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، جانشین قرارگاه جهادی شفا سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در کارگاه پیشگیری و شناسایی کرونا ویروس، اظهار داشت: تفاهم نامه میان قرارگاه جهادی شفا و مرکز بهداشت استان در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج برای ارتقای سلامت جامعه است.

جانشین قرارگاه جهادی شفا سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به مشارکت بسیجیان در سامانه ۴۰۳۰ و همکاری و همراهی با مراقبین بخش سلامت در طرح غربالگری عنوان داشت: ۴ هزار و ۳۰۰ بسیجی در طرح غربالگری سراسر استان، شرکت می‌کنند و مراکز ۱۶ ساعته سپاه استان در اختیار پایگاه‌های سلامت قرار گرفتند.

سرهنگ حاجتی با بیان اینکه سپاه با همه امکانات در زمینه تولید و توزیع بسته‌های بهداشتی و تجلیل از کادر درمانی حضوری فعال دارد، خاطرنشان کرد: ماسک، شیلد، دستکش، کلاه، کفش‌های مخصوص و لباس فضایی از سوی سپاه پیگیری می‌شود، تولید ماسک و محلول ضدعفونی کننده علی رغم وفور، اما برای اقشار ضعیف گران است؛ از این رو به تولید ماسک و محلول ضدعفونی کننده تا کاهش قیمت‌ها ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ تا ۴۰ هزار بسته معیشتی در میان آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا و فقرا توزیع شده است، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی سازی درباره شیوه‌های مقابله با کرونا و تشخیص اخبار درست از نادرست درباره شیوع کرونا، گامی در کاهش مبتلایان است.

جانشین قرارگاه جهادی شفا سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به راه اندازی خط تولید ژل از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران گفت: همانطور که با بسیج عمومی، فلج اطفال شکست خورد، قطعا در ریشه کنی کرونا ویروس موفق عمل خواهیم کرد، در بحث ریشه کنی فلج اطفال همگان شاهد حضور مثمرثمر بسیج بودند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات