۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۵۰۲۴۳
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه:

سیره علمی، سیاسی و اجتماعی آیت الله امینی برای همگان درس آموز است

سیره علمی، سیاسی و اجتماعی آیت الله امینی برای همگان درس آموز است
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه با تاکید بر این که آیت الله امینی شخصیتی اخلاقی، مستقل و غیر حزبی بود، دغدغه اصلی آن مرحوم را حفظ دین و انقلاب دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در پیامی ارتحال آیت الله ابراهیم امینی را تسلیت گفت و از مجاهدت های خالصانه آن عالم و فقیه وارسته در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب و حوزه های علمیه تجلیل کرد.

متن پیام استاد خسروپناه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی عالم ربانی و فقیه صمدانی و حکیم متاله و متخلق حضرت آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی در شب آغازین ماه ضیافت الهی را به مقام معظم رهبری، خانواده محترمشان، شاگردان، ارادتمندان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

این عالم مجاهد عمرش را وقف تحصیل علوم اسلامی نزد آیات عظام بروجردی و امام خمینی و علامه طباطبایی و تدریس دروس حوزوی و تدوین کتب درسی مدارس و ترویج معارف اسلامی و مباحث تربیت و اعتقادات اسلامی و تبلیغ آموزه‌های دینی در شهرهای ایران و برخی کشورهای جهان کرد.

معظم‌له در کسوت عضویت جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری و بازنگری قانون اساسی و مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه قم خدمات شایانی انجام داد.

عمر با برکت نودوپنج ساله این مجاهد نستوه در تهذیب نفس و کسب تقوای الهی و مبارزه علیه رژیم طاغوتی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و همراهی امام و رهبری و فعالیت‌های حوزوی سپری شد.

وی در مسائل سیاسی، اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر شخصیتی مستقل و اخلاقی و غیر حزبی بود و تنها دغدغه دین داشت.

سیره علمی،سیاسی، اجتماعی و اخلاقی این دانشمند ملکوتی برای طلاب علوم اسلامی و دانشگاهیان درس‌آموز است.

طوبی له وحسن مآب
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

/924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات