۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۵۰۲۵۴
رییس مرکز امور قرآنی اوقاف لرستان خبر داد؛

بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما در اجرای برنامه های قرآنی ماه رمضان

بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما در اجرای برنامه های قرآنی ماه رمضان
رییس مرکز امور قرآنی اوقاف لرستان گفت: به علت شیوع ویروس کرونا، امسال برنامه های قرآنی اوقاف با استفاده از ظرفیت صدا و سیما پخش می شود.

تقی دریکوندی، رییس مرکز امور قرآنی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان امسال به علت شیوع ویروس کرونا با استفاده از فضای مجازی برگزار می شود.

وی از برگزاری محافل و جلسات ختم قرآن خبر داد و افزود: تفسیر قرآن حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و تحت عنوان برنامه «روشنای دل» برگزار می شود.

دریکوندی خاطرنشان کرد: جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در لرستان در حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) خرم آباد تصویر برداری و از شبکه افلاک در شب های ماه مبارک رمضان پخش می شود.

وی اظهار داشت: در زمینه قدردانی از زحمات کادر درمان و تجدید روحیه بین آنان محفل قرآنی در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد برگزار می شود.

رییس مرکز امور قرآنی اوقاف لرستان بیان کرد: ماه مبارک رمضان و برگزاری محافل انس با قرآن فرصتی مناسب برای ارتقای معنویت در جامعه بوده و امسال در زمینه اجرای این برنامه ها از ظرفیت فضای مجازی بهره مند می شویم.

وی ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر شاهد مهار ویروس منحوس کرونا باشیم و با بازگشایی مساجد و بقاع متبرکه برنامه های قرآنی و مذهبی به صورت حضوری و با شرکت حداکثری مردم همچون سال های گذشته برگزار شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات