۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۵۰۲۷۶

آغاز فراخوان هفتمین جشنواره بانو امین

آغاز فراخوان هفتمین جشنواره بانو امین
خانم حقانی از آغاز فراخوان هفتمین جشنواره بانو امین(ره) ویژه بانوان طلبه، اساتید و دانش‌آموختگان جامعه الزهرا(س) خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری رسا، خانم ریحانه حقانی با اشاره به برگزاری جشنواره بانو امین(ره) برای هفتمین سال پیاپی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: هفتمین جشنواره بانو امین(ره) به منظور تکریم آثار برگزیده اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان و تلاش در راستای ایجاد فضای سالم برای رقابت پژوهشی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام به شرایط آثار فراخوان شده اشاره کرد و گفت: طلاب می‌توانند گواهی مقالات چاپ شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی در سال ۹۹-۹۸ را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حقانی افزود: در این جشنواره، پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح سه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال ۹۹- ۹۸ و مقالات طلاب در تمامی سطوح دو، سه و چهار به شرط عدم شرکت مقالات در سایر همایش‌ها و جشنواره‌ها مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: هفتمین جشنواره بانو امین دارای بخش ویژه با موضوع «جهش تولید» است که در این بخش، آثار با محورهای «جهش تولید در علوم اسلامی - انسانی؛ ظرفیت‌های حوزه علمیه»، «جهش تولید در عرصه‌های آموزشی/ فرهنگی/ پژوهشی؛ راهکارها و موانع» و «جهش تولید محتوا در فضای مجازی؛ اولویت‌ها و راهکارها» دریافت می‌شود.

حقانی با اشاره به ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، گفت: پژوهشگران می‌توانند فرم ثبت نام تکمیل شده و فایل اثر در قالب «Word» و «PDF» را به ایمیل جشنواره به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

وی، مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره بانو امین را تا پایان تیرماه عنوان کرد و اظهار داشت: پژوهشگران می‌توانند فرم ثبت نام را از سایت معاونت پژوهش به نشانی https://pjh.jz.ac.ir دریافت کنند.

آدرس دبیرخانه: ساختمان پژوهشگاه حضرت معصومه علیهاالسلام، طبقه سوم، دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی

شماره تماس: ۳۲۱۱۲۴۸۴

کانال معاونت پژوهش در پیام رسان سروش: https://sapp.ir/jz۲۶۰۲

دانلود فرم ثبت نام هفتمین جشنواره بانو امین

/998/د102/ب1

میثم صدیقیان
ارسال نظرات