۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۵۰۳۱۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مجاهدت های شهید شیرودی سبب مباهات و افتخار ایران اسلامی است

مجاهدت های شهید شیرودی سبب مباهات و افتخار ایران اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: خاطره مجاهدت و جانفشانی‌های شهید شیرودی با انجام پرواز‌های حماسه‌آفرین تا همیشه تاریخ سبب مباهات و افتخار ایران اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی به مناسبت سی و نهمین سالگرد امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر شیرودی یاد و خاطره این خلبان شهید را گرامی داشت.
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است؛
 
شهادت، رهایی بشر برای رسیدن به سرچشمه نور و معرفت و دلدادگی برای عشق به وصال یار است که در زیباترین شکل جهاد با نثار جان در راه امنیت ودفاع ارزش‌های انسانی رقم می خورد.
 
شهادتی که چراغ هدایت خطه‌های مختلف ایران اسلامی را روشنایی بخشید و در سایه سار این نور معرفتی و خدایی، دل‌های مردمان مومن را به هم پیوند داد و بر تحکیم حفظ ارزش‌ها و با ور‌های الهی گونه مردم قوت داد.
 
خطه ولایت مدار استان مازندران نیز قطعه درخشانی ازسرزمین رشادت‌های شهدای والا مقامی همچون شهید علی اکبر شیرودی، نامدارین خلیان تیر پرواز جهان است که نام دیار علویان را بر بلندای قله‌های رفیع ایثار و شهادت، طنین انداز کرد.
 
خاطره مجاهدت و جانفشانی‌های شهید بزرگوار شیرودی این رامرد عرصه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در هنگامه جنگ تحمیلی با انجام پرواز‌های حماسه‌آفرین و رشادت‌هایشان تا همیشه تاریخ موجب مباهات و افتخار ایران اسلامی به ویژه برای این دیار شهید پرور شد و حماسه بی بدیل او در حفظ و نگهداشت مرز‌های زمینی و هوایی ایران اسلامی همچنان بر کالبد جان ونفس مردم مازندران به یادگار و ماندگار خواهد ماند.
 
حماسه عظیم و نام و اخلاق علی اکبر گونه شهید شیرودی در کنار نام سرداران، رزمندگان و پاکبازان غیور مازندران در عرصه پیکار هشت سال جنگ تحمیلی نام تیز پرواز آسمان ایران اسلامی، به عنوان امیر سرلشکر آسمان جبهه‌های ایران بر تارک صحیفه دفاع مقدس، چون خورشید تابان و نور درخشان ساطع است.
 
اطاعت پذیری وولایتمداری، تداوم بر اقامه نماز اول وقت و عدالتخواهی شهید شیرودی، این شیرمردو پاسبان، مرز‌های زمینی و هوایی موجب گردید تا حماسه و رشادت او در تاریخ ایران اسلامی آوازه عام و خاص شود به نحوی که وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندند، یک ربع به فکر فرو رفتند؛ و در مورد شهدات ایشان فرمودند:خدااو آمرزیده است.
 
درحالی که برای همه شهدا می گفت خدا آن‌ها را بیامرزد شهید علی اکبرشیرودی در همان مدت کوتاه حضور در دفاع مقدس، توانست رکورد یکی از بالاترین پرواز‌های جنگ با بالگرد کبرا را در دنیا به نام خودش ثبت نماید.
 
اینک در سی و نهمین سالروز شهادت علی اکبر و شیرمرد آسمان‌های دوران دفاع مقدس مردی از تبارو جان نثاران دیار علویان، نام و یاد اورا گرامی میداریم و به پاس رشادت و ایثار و شهادت امیر سر لشکرخلبان علی اکبر شیرودی این سرباز به حق ولایت و انقلاب برترین مراتب اخلاص قلبی و امتنان باطنی خود را محضر مردم ولایی، خطه شیرمردان، مازندران، خانواده‌های معزز شهدا، تقدیم کرده و امیدوارم همه ما همواره به عنوان ادامه دهندگان راه برکت شهداء و تبعیت از فرامین مطاع فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز موجبات اعتلای روز افزون ایران اسلامی باشیم./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات