۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۵۰۳۲۳

واکنش رهبران دینی پاکستان به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی

واکنش رهبران دینی پاکستان به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی
رهبران دینی و سیاسی پاکستان با انتشار بیانیه ای به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در این کشور واکنش نشان دادند و آن را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در پاکستان، جمعی از رهبران سیاسی و دینی پاکستان در بیانیه‌ای نمایش پرچم رژیم جعلی اسرائیل در پاکستان و حمایت از این رژیم کودک کش را به شدت محکوم کردند.

جمعی از رهبران دینی پاکستان و سیاستمداران نام آشنای این کشور در بیانیه‌ای مشترک اهتزاز پرچم رژیم صهیونستی از سوی یک شهروند پاکستانی در پایتخت این کشور را محکوم و این اقدام را برخلاف قانون اساسی پاکستان قلمداد کردند.

رهبران سیاسی و دینی پاکستان در بیانیه مشترک خود گفتند: عمران خان نخست وزیر، رییس جمهور، فرمانده ارتش و رییس قوه قضائیه پاکستان باید این مسأله مهم را با جدیت پیگیری کنند چرا که این حرکت وقیحانه خطری جدی برای امنیت و ثبات پاکستان است.

در این بیانیه آمده است: اسرائیل همیشه در حال توطئه علیه پاکستان است و اکنون این حرکت‌های وقیحانه یک توطئه جدی علیه پاکستان است، سازمان‌های امنیتی باید پیگیر این اقدام باشند، زیرا مردم پس از این اتفاق بسیار ناراحت و نگران هستند.

گفتنی است، این بیانیه را محمد حسین محنتی عضو ارشد بنیاد فلسطین پاکستان و امیر جماعت اسلامی سند، محفوظ خان عضو سابق پارلمان ایالتی سند، مسلم پرویز نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان، قاضی احمد نورانی رییس جمعیت علمای پاکستان، حجت الاسلام باقر زیدی دبیر مجلس وحدت مسلمین سند، اسرار عباس عضو ارشد حزب حاکم پاکستان، صابر ابومریم دبیر بنیاد فلسطین پاکستان امضاء کردند.

یاد آوری می شود که هفته گذشته یک شهروند پاکستانی در مقابل باشگاه خبرنگاران شهر اسلام‌آباد در اقدامی عجیب پرچم رژیم صهیونیستی را برافراشت. البته این اقدام به شدت از سوی خبرنگاران و برخی از شهروندان مورد برخورد قرار گرفت./988

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات