۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۵۰۳۵۱
به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران؛

۳۰ هزار بسته مواد غذایی در مرحله اول طرح ضیافت الهی توزیع می‌شود

۳۰ هزار بسته مواد غذایی در مرحله اول طرح ضیافت الهی توزیع می‌شود
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: در مرحله اول ۳۰ هزار بسته مواد غذایی برای نیازمندان و مستمندان استان تهران تهیه و توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجتبی عبداللهی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران امروز در مراسم اجرای رزمایش همدلی با عنوان ضیافت الهی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح ضیافت همدلی در راستای رزمایش همدلی همگام با همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

عبداللهی با بیان اینکه این اقدام شایسته و پسندیده از محل موقوفات تحت مدیریت سازمان اوقاف و امور خیریه سراسر کشور صورت گرفته است، عنوان کرد: مرحله اول ضیافت همدلی در کل کشور با تهیه ۱۱۰ هزار پک مواد غذایی و توزیع آن بین نیازمندان و مستمدان برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران ادامه داد: توزیع ۱۱۰ هزار پک مواد غذایی پس از این مرحله در مرحله دیگری به صورت مجدد با همین تعداد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب انجام گرفته است، ابراز کرد: این اقدام خیر و پسندیده با کمک تعدادی از متولیان که مدیریت موقوفات را بر عهده دارند انجام گرفته است.

عبداللهی با تاکید بر اینکه طرح ضیافت الهی در استان تهران با محوریت اداره اوقاف استان تهران و همکاری ادارات تابعه انجام گرفته است، گفت: در مرحله اول ۳۰ هزار بسته مواد غذایی برای نیازمندان و مستمندان استان تهران تهیه و توزیع می‌شود.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در خصوص ارزش ریالی هر بسته خاطرنشان کرد: ارزش این بسته‌های به صورت آزاد ۴۰۰ هزار تومان است که با خرید از وزارت صمت ۳۰۰ هزار برای هر کدام از بسته‌ها هزینه شده است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات