۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۵۰۴۰۶

۱۸۰۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در شیراز توزیع شد

۱۸۰۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در شیراز توزیع شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی شیراز از توزیع ۱۸۰۰۰ بسته معیشتی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن‌موسی(ع) سرهنگ مرتضی خسروانی در رزمایش کمک مومنانه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به فلسفه تشکیل بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج نهادی مردمی و در راه خدمت به مردم پیشتاز بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

خسروانی با تاکید بر اینکه بسیج تشکیلات مردمی بوده و فلسفه تشکیل آن نیز همین مردمی بودن آن است، گفت: بسیج با توجه به تهدیداتِ متوجه به نظام و مردم شیوه فعالیت و برنامه‌های خود را نیز عوض می‌کند، در حال حاضر نیز بسیج برای مقابله با بیماری کرونا و کمک مومنانه به مردم پیشتاز است.

فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه در مدت شیوع بیماری کرونا بسیج و سپاه در حد توان کمک‌هایی برای کنترل این بیماری انجام داده‌اند، بیان کرد: با تشکیل و راه‌اندازی 8 کارگاه ماسک توسط بسیجیان سپاه احمد بن موسی(ع) در شیراز توانستیم 1 میلیون 200 هزار ماسک در این شهر توزیع کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: 18 هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع کرده‌ایم که 1500 بسته آن در این رزمایش بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده از قبل توزیع می­‌شود.

خسروانی به دیگر فعالیت‌های بسیجیان در مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: 42 هزار بسته بهداشتی توزیع و 5100 نفرروز در قالب 26 تیم خیابان‌ها و محلات را گندزایی کردند.

وی در پایان گفت: 56 گروه جهادی در 35 روز هر روز 6 تیم 10 نفره در تب‌سنجی و غربالگری اجرای ماموریت کردند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات