۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۵۰۴۶۶
امیر سرتیپ حاتمی:

«ویروس کرونا» اراده ملت ومسؤولان را به آزمون گذاشت

«ویروس کرونا» اراده ملت ومسؤولان را به آزمون گذاشت
وزیر دفاع گفت: کادر درمانی و پزشکی کشور همچون سربازان وفادار در جنگ از گروه هایی بودند که بیش از دیگران از این آزمون سربلند بیرون آمدند و به افتخارات ملی ما افزودند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ حاتمی با حضور در بیمارستان چمران  در دیدار با کادر پزشکی، پرستاری و درمانی بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران  با تجلیل از زحمات و تلاش های صادقانه کادر درمانی کشور بویژه پزشکان و پرستاران بیمارستان شهید چمران گفت: فرمایشات حکیمانه  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد کادر درمانی نشانگر اهمیت و جایگاه ویژه این شغل شریف و خطیر در جامعه اسلامی و توجه همه ارکان کشور به مسئولیت مهم این عزیزان است.

وزیر دفاع با قدردانی از کادر درمان و پزشکی کشور که بدون هیچ چشم داشتی، همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس، شجاعانه وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شدند گفت: خداوند از نیت بندگان خود آگاه است و قطعاً اجر و ثواب فراوان این قشر خدمتگزار و زحمتکش نزد خداوند متعال مأجور خواهد ماند.

وزیر دفاع با تشریح مسئله سلامت به عنوان اولویت مهم زندگى جوامع گفت: هم سلامت، هم امنيت در شمار نعمت‌هاى بزرگى است که انسان تا از آن نعمت‌ها محروم نباشد، اهميت و ارزش آن را متوجه نخواهدشد و مجموعه پزشکى و پرستارى و بقيه کادرهای درمانی، در واقع تأمين‏ کننده اين نعمت بزرگ براى جامعه‏ اند و نقش پیش قراولان عرصه بهداشت و سلامت در اين ميان، نقش بسيار برجسته‏ اى است.

امیر سرتیپ حاتمی با تأکید بر توجه ویژه وزارت دفاع به مقوله بهداشت و درمان کارکنان و خانواده نیروهای مسلح افزود: با اهتمام دولت و مجلس شورای اسلامی و بیمه درمانی نیروهای مسلح اعتبار و بودجه  مناسبی به بیمارستان های نیروهای مساح اختصاص یافته است و امیدواریم بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین ترین خدمات را در مرکز درمانی نیروهای مسلح و سایر مراکز طرف قرار داد در سطح کشور به کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح و مردم عزیزمان تقدیم کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه مسئولین بهداشت و درمان وزارت دفاع و بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران در شرایط تحریم عملکرد مطلوبی در تولید و تأمین تجهیزات بهداشتی و درمانی تحریمی داشتند افزود: این بیمارستان در موضوع مبارزه و درمان «کرونا» نیز عملکرد موثر و رضایت بخشی  از خود به نمایش گذاشت.

وزیر دفاع با بیان اینکه تمام تجربیات و دست آوردهای شناختی «کرونا» باید به خوبی ثبت و ضبط شود تصریح کرد: این ویروس دستاوردهای چند وجهی برای کشور داشت و تجربه ما را برای مواجه با تهدیدات نوین آینده به مراتب بالاتر برد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه ویروس کوید 19 تنها یک مسئله بهداشتی نیست افزود: این ویروس تمامی ابعاد زندگی از جمله فرهنگی، ، بهداشتی، امنیتی و بویژه اقتصادی را تحت تاثیر قرار داد و ما باید آمادگی خود را در برابر تهدیدات نوظهور آینده همواره به روز کنیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: عملکرد و آثار ویروس کرونا می تواند کشورهای متخاصم را برای پیشبرد اهداف شوم بین المللی خود علیه ملت های دیگر تحریک کند و بنابراین ضرورت دارد بدنه کشور برای مواجهه با تهدیداتی از این جنس آمادگی و اراده ی خود تقویت نمایند.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه «کرونا» اراده ی ملت و مسئولین را مورد آزمون قرار داد گفت: قطعاً کادر درمانی و پزشکی کشور به مانند سربازان وفادار در جنگ تحمیلی ، از گروه هایی بودند که بیش از دیگران از این آزمون سربلند بیرون آمدند و به افتخارات تمدنی و فرهنگی ما افزودند.

امیر سرتیپ حاتمی پس از نشست صمیمانه با کادر درمانی بیمارستان شهید چمران و استماع نظرات، پیشنهادات، دغدغه های آنان از  بخش هایی در بیمارستان  بازدید کرد./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات