۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۶۵۲۳۳۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسؤولان برای سنجش میزان رضایت مردم نظر سنجی کنند

مسؤولان برای سنجش میزان رضایت مردم نظر سنجی کنند
حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت نظر سنجی مسؤولان برای سنجش میزان رضایت مردم تأکید کرد و گفت: باید بر اساس وجدان کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروزدر نشست با مدیر کل بیمه سلامت در استان، با مهم ارزیابی کردن موضوع سلامت مردم در جامعه، گفت: ما نیاز به جامعه سالم و سلامت داریم و باید در این مسیر تلاش ها بیشتر شود.

وی با ابراز نگرانی از پیرشدن جامعه ایرانی و افزایش بیماری‌ها خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمعیت از ما جوان به میانسال و پیری در حال حرکت است و این یعنی افزایش بیماری و افزایش هزینه درمان را خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود با مهم ارزیابی کردن موضوع بیمه در مسأله درمان، خاطرنشان کرد: برخی از افراد به علت نداشتن پول و هزینه درمان به موقع درمان را شروع نمی‌کنند و بیماری در وجودشان پیشرفت می‌کند که متأسفانه در آخر همه چیز از کار می‌گذرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مردم به دلیل نداشتن پول بیماری شان پیشرفت نکند، تصریح کرد: در برخورد با مسائل اجرایی نباید تنها به خوب توصیف کردن اکتفا کرد بلکه  توصیف‌ها باید به کار عملی تبدیل شود.

وی با بیان این که مسؤولان برای سنجش میزان رضایت مردم نظر سنجی داشته باشند، بیان داشت: همه انسان‌ها دارای وجدان و اعتقادات مخصوص به خود هستند، ما باید بر اساس وجدان کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم و کاری کنیم تا سنگینی بار از دوش خانواده‌ها کمتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به عملکرد بیمه‌ها، افزود: اغلب بیمه‌ها در موقع دریافت هزینه خیلی خوب و سریع عمل می‌کنند، اما در موقع پرداخت هزینه‌ها بسیار سخت کار می‌کنند، البته باید جلوی برخی از سوواستفاده‌ها گرفته شود و با سوء استفاده‌ها به شدت برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کار باید ساده باشد و در عین حال باید با سواستفاده کنندگان به شدت برخورد شود، ادامه داد: کار در بعد امنیت و کار در بعد درمان بسیار ضرورت دارد و مسؤولان می‌توانند با تسریع در کار مردم هم در دنیا و هم در اخرت سعادتمند باشند./950/د۱۰۲/ب۱
افشین ایمانی
ارسال نظرات