۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۵۲۳۸۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

نگاه به بیرون باید از فضای مدیریتی کشور حذف شود

نگاه به بیرون باید از فضای مدیریتی کشور حذف شود
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال، گفت: نگاه به بیرون باید از فضای مدیریتی کشور حذف شود و همه دغدغه مدیران و مسؤولان تقویت تولید داخل باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست با مدیر عامل بندر امیرآباد به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری بهره گرفته شود.
 
وی، تحقق عملی شعار سال را نیازمند عزم همه بخش‌های کشور عنوان کرد و افزود: جهش در تولید داخل رمز شکوفایی و رشد اقتصادی کشورمان خواهد بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، تقویت صادرات و کاهش واردات به کشور را یکی از الزامات مهم جهش تولید عنوان کرد و بیان داشت: باید واردات کالا‌های مشابه به کشور ممنوع شود تا شاهد تقویت تولید داخل باشیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که رونق تولید در استان باید با افزایش صادرات محقق شود، تصریح کرد: در این راستا هم افزایی و مشارکت همه مسؤولان در ایجاد تجارت و ارتباطات مناسب اقتصادی به صورت منطقه باید مورد توجه قرار گیرد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که ظرفیت‌های تولیدی بسیار مناسبی در سطح کشور وجود دارد که نیازمند شناسایی و تقویت است، خاطرنشان کرد: باید نگاه به بیرون از فضای مدیریتی کشور حذف شود و همه دغدغه مدیران و مسؤولان کشور تقویت تولید داخل باشد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری در طی سال‌های اخیر همواره بر ضرورت تقویت تولید داخل تأکید داشتند، افزود: ایشان با نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید، مسیر حرکت و برنامه ریزی مسؤولان کشور را مشخص کردند.
 
وی در ادامه سخنان خود به توان و پتانسیل تولیدی مازندران در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: افزایش صادرات با محوریت محصولات کشاورزی استان در سطح منطقه می‌تواند در رونق تولید داخل بسیار نقش آفرین باشد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که مرکبات به عنوان محصول اصلی کشاورزی باید در بخش صادرات به طور خاص و ویژه دیده شود، تصریح کرد: با تحقق تجارت بین المللی این محصول، شاهد رونق تولید برای کشاورزان و همچنین این صنعت استراتژیک خواهیم بود.
 
وی، تعهد و ایمان را یکی از علل موفقیت در ارتباط اقتصادی دانست و افزود: آنچه که زمینه‌ساز جلب اعتماد بین المللی و منطقه‌ای در حوزه ارتباطات اقتصادی خواهد شد ایمان، تعهد و تجارب است که نظارت جدی مسؤولان اقتصادی را می‌طلبد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات