۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶
کد خبر: ۶۵۲۹۹۰
حجت الاسلام والمسلمین لائینی خواستار شد؛

ضرورت تسریع در روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

ضرورت تسریع در روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بر ضرورت تسریع در روند ساخت این مرکز فرهنگی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، این مکان را نماد مقاومت، ایثار و حماسه مردم دیار علویان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.
 
وی هدف از بازدید را مشاهده اقدامات صورت گرفته و حل مشکلات پیش‌رو برشمرد و با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در سال جدید گفت: برای پیشرفت بیشتر این مرکز باید برنامه ریزی‌های منسجم‌تری صورت پذیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به عنوان محلی برای برگزاری راهیان نور استانی یاد کرد و افزود: این مکان، نمای کوچکی از دفاع مقدس است و تکمیل آن نیازمند اعتبارات زیاد است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که دشمن از گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه دینی هراسان است، بیان داشت: به همین دلیل با ترویج ضد فرهنگ ها می کوشند تا این فرهنگ ناب و با ارزش را در جامعه کمرنگ کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای تضعیف ارزش های دینی و انقلابی به کار گرفتند، تقویت فرهنگ دفاع مقدس می تواند بهترین راهکار برای مقابله با توطئه دشمنان باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که ایثارگری ها، رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باید بیش از پیش برای جامعه امروز تبیین شود، افزود: نسل جوان جامعه در این وضعیت کنونی بیشتر نیازمند آشنایی با فرهنگ ناب و اصیل دفاع مقدس است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که فرزندان این کشور برای حفظ و حراست از این مرزوبوم به میدان نبرد با دشمن رفتند، تصریح کرد: ارزش های متعالی دفاع مقدس باید با بهره گیری از ظرفیت های مناسب تبلیغی در جامعه تبیین شود.
 
امام جمعه ساری با بیان این که همچنین بخشی از زمین‌های اطراف نیز باید آزادسازی شود، گفت: با تکمیل اینجا، شاهد حضور خیل عظیمی از گردشگران استانی خواهیم بود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات