۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۵۳۰۹۰
مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان:

رسالت اصلی حوزه علمیه خواهران مهارت افزایی علمی و اجتماعی است

رسالت اصلی حوزه علمیه خواهران مهارت افزایی علمی و اجتماعی است
مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: رسالت اصلی حوزه های علمیه خواهران مهارت افزایی علمی و اجتماعی طلاب با هدف تاثیرگذاری بیش از پیش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، خانم ام کلثوم امیدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان بعد از ظهر امروز در نشست خبری درباره فعالیت های حوزه علمیه خواهران اظهار داشت: رسالت اصلی حوزه های علمیه خواهران مهارت افزایی علمی و اجتماعی طلاب با هدف تاثیرگذاری بیش از پیش است.

وی در ادامه با اشاره به ثبت نام حوزه علمیه خواهران برای طلاب جدید الورود خاطرنشان کرد: ثبت نام برای طلاب جدید الورود از ابتدای اردیبهشت ماه تا اول خرداد صورت می‌گیرد که این زمان قابل تمدید است.

امیدی ادامه داد: جذب طلاب در سطح عمومی که معادل لیسانس است در 10 مدرسه علمیه خواهران شهرستان همدان انجام می‌شود و 9 مدرسه دیگر با مدرک دیپلم از طلاب جدید الورود افراد را گزینش می کنند و یک مدرسه علمیه در شهرستان سامن طلاب خواهر را با مدرک سیکل پذیرش می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا آزمون عمومی کتبی امسال برگزار نمی شود و جذب طلاب بر اساس صلاحیت های عمومی و معدل افراد صورت می‌گیرد.

وی به ۱۵۲ استاد مشغول به تدریس در حوزه های علمیه خواهران استان همدان اشاره کرد و افزود: در مقطع سطح ۱۵۰۰ طلبه مشغول به تحصیل هستند که ۱۴۱۴ طلبه فارغ التحصیل شده ‌اند در مقطع سطح دو ۱۵۸ طلبه مشغول به تدریس هستند و ۷۹ نفر فارغ التحصیل شده اند.

امیدی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به طلاب خواهر حوزه علمیه نهاوند یادآور شد: بعد از تقدیر رهبر معظم انقلاب از بانوان مدرسه علمیه نهاوند بانوان در شهرستان های خود به حوزه های علمیه خواهران برای فعالیت جهادی مراجعه کردند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات