۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۵۳۰۹۳
امام جمعه همدان:

برخی مسؤولان نسبت به ظرفیت های داخلی بی توجه هستند

برخی مسؤولان نسبت به ظرفیت های داخلی بی توجه هستند
امام جمعه همدان گفت: بعضی از مسؤولان به ظرفیت های داخلی بی‌توجهی می‌کنند و آن را باور ندارند و در زمینه فضای مجازی نیز از این مسئله مستثنی نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در کارگروه بررسی حضور حوزه در فضای مجازی، اظهار داشت: امروز مواجهه و نبرد در فضای مجازی به یک امر واقعی مبدل شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه و اتکا به توان داخلی اظهار داشت: بعضی از مسؤولان به ظرفیت های داخلی بی‌توجهی می‌کنند و آن را باور ندارند و در زمینه فضای مجازی نیز از این مسئله مستثنی نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تشکیل قرارگاه فضای مجازی به وسیله شورای تبلیغ استان مسئله مهمی است اینکه بعضی از مسؤولان نسبت به اهمیت فضای مجازی و ضرورت ورود به آن کوتاهی می‌کنند چیزی از بار مسؤولیت نخبگان حوزه و دانشگاه نمی‌کاهد.

وی حضور طلاب را در فضای مجازی منحصر در پاسخ به شبهات ندانست و افزود: تولید محتوای موثر و اخلاقی یکی از مسائلی است که امروز در فضای مجازی علل آن دیده می شود.

امام جمعه همدان گفت: در زمینه فضای مجازی همه کسانی که در فضای مجازی فعالیت دارند با ارائه طرح ها و نظرات خود سبب یک هم افزایی برای تشکیل ستاد مشترک در حوزه فضای مجازی در استان خواهند شد.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی ستاد مشترک در حوزه فضای مجازی استان باید شناخت خلأها باشد و باید به صورت جدی به آن توجه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان به اهمیت ورود در عرصه هایی مانند فیلم، بازی و سرگرمی اشاره کرد و گفت: محتوا تولید کردن هنر محسوب می‌شود که نیازمند ورود و فعالیت جدی است و محتوا می بایست برای مخاطب جذاب باشد تا بتواند افراد  را با خود همراه سازد./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات