۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۵۳۱۲۹
مدیر حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

پشت پرده ژست حقوق بشری غرب؛ جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین

پشت پرده ژست حقوق بشری غرب؛ جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی گفت: پشت پرده ژست حقوق بشری غرب، کشتار انسان‌های بیگناه در اقصی نقاط جهان به ویژه فلسطین مظلوم نهفته است.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، روز قدس را روز وحدت مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: در این روز با عظمت امت اسلام با فریاد مرگ بر اسرائیل، لرزه بر اندام صهیونیست غاصب خواهند انداخت.

وی با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی از برگزاری این روز مهم در ایران اسلامی و سایر کشور‌های دنیا بسیار هراسان هستند، افزود: روز جهانی قدس فرصتی طلایی برای اعلام انزجار ملت‌های جهان علیه صهیونیسم جهانی است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روز قدس روز اعلام همبستگی مسلمانان جهان با مردم مظلوم فلسطین است، بیان داشت: به برکت دور اندیشی امام خمینی (ره) این روز بزرگ به یک حرکتی ضد صهیونیستی و امپریالیستی در جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که هر سال که می‌گذرد عظمت و بزرگی روز جهانی قدس بیشتر نمایان می‌شود، خاطرنشان کرد: روز قدس روز اسلام و بهترین فرصت برای حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم اشغال گر قدس است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که قدس شریف به عنوان نخستین قبله مسلمین جهان بیش از هفتاد سال است از سوی صهیونیست‌های جنایت‌های در اشغال است، بیان داشت: روز قدس زمینه ساز آزادی این مکان شریف و مقدس خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در طی دهه‌های اخیر علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: این رژیم جنایت کار با حمایت‌های آمریکای خبیث و سکوت اعراب منطقه بزرگترین جنایت بشری را علیه مردم مظلوم فلسطین مرتکب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را به معنای حمایت و تأیید این جنایت‌های ضد انسانی عنوان کرد و افزود: غرب متظاهر در حالی دفاع از حقوق بشر و انسانیت را فریاد می‌زند که چشمان خود را در برابر هفتاد سال جنایت یک رژیم اشغال گر جانی بسته است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که پشت پرده ژست حقوق بشری غرب، کشتار انسان‌های بیگناه در اقصی نقاط جهان به ویژه فلسطین مظلوم نهفته است، تصریح کرد: امروز وقت آن رسیده کشور‌های مدعی دفاع از حقوق بشر به سکوت مرگبار خود در برابر جنایت‌های یک رژیم کودک کش پایان دهند و به طور شفاف در این خصوص موضع گیری کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره)، بسیاری از ملت‌ها بیدار شدند و در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها ایستادند، افزود: روز قدس امروز دیگر متعلق به ملت ایران نیست بلکه در ده‌ها کشور اسلامی و حتی غیر اسلامی جهان نیز با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران، روز جهانی قدس را تجلی وحدت و همدلی امت اسلام در برابر جبهه ظلم و ستم دانست و خاطرنشان کرد: تقویت و تداوم این حرکت عظیم ملت‌ها می‌تواند نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی را تسریع کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که رژیم صهیونیستی به روز‌های پایانی حیات ننگین خود رسیده است، گفت: با تقویت وحدت میان مسلمانان، این غده سرطانی از کل جهان به ویژه ملل اسلامی برداشته خواهد شد./۹۵۰/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات