۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۵۳۱۷۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

پیشبرد نهضت اسلامی مهمترین هدف رزمایش مواسات مؤمنانه است

پیشبرد نهضت اسلامی مهمترین هدف رزمایش مواسات مؤمنانه است
حجت الاسلام طاهری گفت: در بحث انجام رزمایش همدلی هدف تنها توزیع بسته‌های غذایی نیست بلکه هدف نهایی در بحث مواسات پیشبرد نهضت اسلامی به معنای واقعی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در جمع اعضای جمعیت بانوان فرهیخته این استان، با اشاره به اجرای طرح مواسات خاندانی در این استان زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست باید بدانیم دلیل مطرح شدن این طرح چیست؟ این طرح با مسأله زن آغاز می‌شود و در نهایت به دنبال ایفای نقش زن در انقلاب اسلامی است.

وی با انتقاد از اینکه متأسفانه تاکنون به نقش زنان در جامعه توجه جدی صورت نگرفته است، افزود: در شرایط امروز جامعه نه تنها خاندان از هم پاشیده شده است بلکه به سمت فروپاشی خانواده‌ها در حال حرکت هستیم و این یک تهدید جدی برای کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام طاهری با تأکید بر اینکه در بحث رزمایش مواسات مؤمنانه هدف تعالی انسان است، خاطرنشان کرد: در بحث انجام رزمایش همدلی هدف تنها توزیع بسته‌های غذایی نیست بلکه هدف نهایی در بحث مواسات پیشبرد نهضت اسلامی به معنای واقعی است که نباید از آن غفلت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در استان به دنبال ایجاد گفتمان برتر در زمینه امور بانوان هستیم، تصریح کرد: هدف ما انسجام بخشی به خانواده‌ها است که در این بین خاندان نقشی کاربردی و اساسی دارد به شرطی که مبتنی بر انسان شناسی باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مواسات خاندانی در استان برای آن بانوانی است که می‌خواهند در زمینه امور اجتماعی نقش مفید داشته باشند، اظهار کرد: نباید تنها به دنبال گزارش دهی باشیم، اما هیچ اشکالی ندارد که فعالیت‌های جریان ایمانی را منتشر کنیم تا از این طریق فرهنگ سازی لازم در اجتماع صورت گیرد.

حجت الاسلام طاهری، انجام کار منسجم را لازمه پیشبرد امور این طرح دانست و افزود: به دنبال ایجاد یک نهضت تبلیغ عمومی در استان هستیم که قطعا برای تحقق آن باید یک شبکه اجتماعی قوی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه مبادا مسائل جزئی و حاشیه‌ای سبب قطع ارتباطات درون خاندانی شود، گفت: باید رشد و تربیت را وسط میدان عمل انجام دهیم تا گفتمان فرهنگی و دینی در جامعه فراگیر شود./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات