۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۵۳۲۴۴

پیام تسلیت نماینده جامعه المصطفی به مناسبت در گذشت دو تن از طلاب هند

پیام تسلیت نماینده جامعه المصطفی به مناسبت در گذشت دو تن از طلاب هند
حجت الاسلام رضا شاکری درگذشت دو تن از طلاب حوزه علمیه امامیه در تصادف جاده ای را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هند، حجت الاسلام رضا شاکری نماینده جامعة المصطفی در هند با صدور پیامی درگذشت دو تن از طلاب حوزه علمیه امامیه به نام محمد علی محمدی و محمد جون در تصادف جاده ای را به خانواده شان و مدیریت حوزه علمیه امامیه تسلیت گفت.

متن این پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمٰن الرحیم

قال الله تعالی: « وَمَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِه مُهاجِرًا إِلَى اللَّـه وَرَسُولِه ثُمَّ يُدْرِكْه الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُه عَلَى اللَّـه» .

إنا لله و إنا إلیه راجعون

با تأسف وتأثر فراوان، خبر درگذشت دو تن از طلاب مخلص، متعهد و موفق جامعه امامیه تنظیم المکاتب درحادثه دلخراش رانندگی در هند را دریافت کردم.

این حادثه ناگوار،ضایعه‌ای برای جامعه روحانیت، حوزه‌ های علمیه و شیعیان هندوستان به ویژه دبیر کل محترم تنظیم المکاتب جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای صفی حیدر زید عزه، اساتید بزرگوار و طلاب عزیز آن حوزه می باشد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، مصیبت وارده را به محضر علمای هندوستان، جامعه شیعیان شهر کوپا گنج، خصوصا خانواده های محترمشان و دیگر بازماندگان آن مرحومین از جانب خود و مجموعه کارکنان نمایندگی جامعه المصطفی در هندوستان تسلیت گفته و از خداوند منان، علوّ درجات و رضوان الهی را برای آن طالبان حق و حقیقت مسألت می‌نمایم.

رضا شاکری

نماینده جامعة المصطفی در هند

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات