۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۶۵۳۳۵۷
سرهنگ مهدی پور:

فلسطین کنونی قدرتمندتر از گذشته است

فلسطین کنونی قدرتمندتر از گذشته است
سرهنگ مهدی پور با اشاره به اینکه آگاهی ملت‌ها عامل شکست معامله قرن است، گفت: فلسطین کنونی قدرتمندتر از گذشته است.
سرهنگ مجید مهدی پور، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در زمان کنونی روز قدس یک مسأله جهانی است، عنوان داشت: ملت‌های جهان پی بردند که حق با فلسطین و فلسطینی‌ها است و رژیم صهیونیستی به اشغال سرزمین شان پرداخته است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی یک حاکمیت جعلی در غرب آسیا ایجاد کرده است، اظهار داشت: محور مقاومت و کشور‌های اسلامی، آگاه شدند که فلسطین باید به ساکنانش بازگردد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه فلسطین کنونی قدرتمندتر از گذشته است، خاطرنشان کرد: روز به روز بر قدرت، آگاهی و اقتدار فلسطینی‌ها از لحاظ فکری و فرهنگی و معنوی و نظامی افزوده می‌شود و توانایی دفاع از حق خود را دارند.

سرهنگ مهدی پور با بیان اینکه قدس قبله نخست مسلمانان است، ادامه داد: بر مسلمانان واجب است که از آرمان قدس و هویت ملت فلسطین دفاع کنند و معامله قرن و هر توطئه دیگر شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه هوشیاری، آگاهی و بصیرت ملل مختلف عامل شکست معامله قرن خواهد شد، عنوان داشت: غرب و رژیم صهیونیستی چاره‌ای ندارند تا هر از گاهی موضوعی را برای نجات از مخمصمه‌ها مطرح کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات